• Wat sommige van jullie misschien al weten; maar ik ben vrij jong, en ik ga pas volgend jaar naar de middelbare (over een paar maanden dus). Mijn kamer is opzich wel groot, maar er staat heeeel veel kasten in waardoor hij wat kleiner word. Ik heb een ieniemieniebureautje in een kast. (ingebouwd) Hij staat altijd vol. Het probleem is... Hij is nogal klein en als ik dan volgend jaar naar de middelbare ga, dan moeten er túurlijk boeken op. Maar dan kan ik er zelf niet meer bij. Zo vol is het dan. Weten jullie een oplossing? (a.u.b geen ontzettende make over)


    ps; Ook wil ik mijn kamer gezelliger maken, hoe doe je dat?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik zouw het niet weten,mijn bureau licht altijd vol me boeken van het school waardoor ik nooit iets terug vind,maar ik zit niet aan mijn bureau dus dat probleem heb ik niet. sorry,kan u ni helpen!

    Uhm, mijn bureau is een grote rommel. & mijn boeken liggen gewoon in mijn kluis op school. En áls ik ze al een keer meeneem liggen ze in een hoekje in mijn kamer, of zitten ze gewoon nog in mijn tas.
    Zowiezo gebruik ik mijn bureau nooit, dus dat probleem ken ik niet :Y)


    Protège moi de mes désirs.

    Gezellig kan je het maken met warme kleuren. Roze, donker rood (bordeau ofzo) Eeeeh, ik zelf heb allemaal kleinere kussentjes op mijn bed, kaarzen. OHJA. Ik had eerst geen gordijnen, maar nu wel. En dat maakt het ook gezellig. Verder weet ik niks.

    En voor die boeken kan je kastjes ofzo kopen. Ik heb dat ook. Daar liggen ook nog andere spullen enzo in, maar het is wel handig. Gewoon van die plastic achtige dingen op wieletjes(nerd)

    ik heb mijn boeken in een kast.. en ik heb mijn bureau altijd vol liggen als ik huiswerk maak.. daarna pak ik gelijk mijn tas in.


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    mijn boeken liggen op de grond. en onder men bed. en in men tas. en op mn bureau. en huiswerk maak ik op de grond of op bed of bovenop de boeken op mn bureau. ^^

    Om je kamer gezellig te maken gebruik je warme kleuren. Je gebruikt gewoon een boekenkast voor je boeken, mijn bureautje is ook klein, geen probleem. Haal een kast weg, krijg je wat meer ruimte en je kan alles waarschijnlijk wel nog in je andere kasten proppen?^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb me boeken in een krat, niet zo handig maar ik moet ze steeds van mam naar pap en andersom slepen.

    Verf je kamer een leuke kleur, roze ofzo. Haal wat kasten weg en koop een nieuw bureau. En doe een plank aan je muur waar je boeken op kunnen staan.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Fluffige roze tapijtjes :Y)


    We'll never be as young as we are tonight

    Mss een leuk tafeltje/bureautje op de kop proberen tikken. Waar je ook ng wat spullen kwijt kan ?


    A. ikmisje.