• ja wauw dat is mijn stopwoordje.
    en ik gebruikte het om jullie aandacht te trekken (krul)
    hih maar lieve mensen,
    wat zouden jullie zeggen van een story
    dat gaat over de gouden eeuw?
    de tijd van slavernij in nederland.
    en dan gaat het over een meisje een blank meisje dat slavin word?


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Oké, normaal lees ik alleen fanfic, maar voor dit verhaal zou ik misschien nog wel een uitzondering maken (:
    Ik zeg doen (x


    Felix

    klinkt heel origineel, doen!


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Ik zeg doen! (:


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik heb daar juist over moeten leren en nu kom ik dat overal tegen! Maar het lijkt me een orgineel en goed verhaal,dus doen!

    De slavernij in Nederland? Bedoel dan de slaven die ze uit Afrika haalde..? Want tijdens de Gouden Eeuw waren er geen Nederlandse slaven, alleen maar geimporteerde Afrikaanse, zegt mijn geschiedenisdocente :'O
    *nerdface(nerd)*


    ars moriendi

    Stekelenburg schreef:
    De slavernij in Nederland? Bedoel dan de slaven die ze uit Afrika haalde..? Want tijdens de Gouden Eeuw waren er geen Nederlandse slaven, alleen maar geimporteerde Afrikaanse, zegt mijn geschiedenisdocente :'O
    *nerdface(nerd)*


    jaa ik bedoel de tijd van de slavernij in nederland.
    en iknow want tja ik ben zelf een geschiedenisnurd (nerd)


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Eros schreef:
    (...)

    jaa ik bedoel de tijd van de slavernij in nederland.
    en iknow want tja ik ben zelf een geschiedenisnurd (nerd)

    Mooizo! Geschiedenisnerdjes unite (nerd) ! Heb me kapot geblokt op dat hoofdstuk, dus dat weet ik nog wel ='D ! Lijkt me heel erg vernieuwend! Wel moeilijk ook, omdat geschiedenis bij een klein misstapje al niet meer klopt. Maar ben erg benieuwd! :D


    ars moriendi

    Stekelenburg schreef:
    (...)
    Mooizo! Geschiedenisnerdjes unite (nerd) ! Heb me kapot geblokt op dat hoofdstuk, dus dat weet ik nog wel ='D ! Lijkt me heel erg vernieuwend! Wel moeilijk ook, omdat geschiedenis bij een klein misstapje al niet meer klopt. Maar ben erg benieuwd! :D


    het is wel verzonnen dus (:
    maar ik heb dat hoofdstuk nog niet gehad maar ik interesseer me altijd wel en heb er lang lang geleden over gehad in groep 7 ofzo xd


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    hoofdstuk 1 geactiveerd ;D
    geef even je mening (:
    klik


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget