• Ik heb een nieuw idee voor een verhaal, alleen nu was mijn vraag: Is deze inleiding een beetje duidelijk? Want omdat ik zelf het idee in mijn hoofd heb, snap ik hem, maar ik weet niet of jullie hem snappen, haha :') En wat zou ik er eventueel bij kunnen zetten of veranderen?

    In de toekomst, om precies te zijn in het jaar 4076, is het menselijk ras zover geëvolueerd dat ze beschikken over bepaalde gaven. In die tijd is de wereld niet meer hetzelfde, door de klimaatverandering staat het grootste deel van de wereld onderwater, op een klein stuk land na. Op dit stuk land wonen twee verschillende volkeren, de Magarras en de Figuils, die al jaren tegenover elkaar staan. Het lijkt een zinloze strijd, maar geen van beiden wil toegeven.

    Willow Poynter is een zeventienjarig meisje, die de gave bezit om zwaartekracht te kunnen sturen. Ze maakt deel uit van de Magarra stam. Daar is het traditie dat je op je zeventiende, ongeacht sekse, het leger in gaat. Willow wordt ingedeeld in de groep BC104 samen met negen anderen. Nu is het aan haar de taak om haar volk te verdedigen, maar zal dit haar wel lukken? Zelfs wanneer er liefde, vriendschap, haat en verraad in het spel komen?

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 22:04 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik snap 't wel hoor en ik vind 't een origineel idee! Alleen zou ik als ik jou was het cijfer '9' even voluit schrijven, dat vind ik persoonlijk toch wat netter aangezien je ook 'zeventien' voluit hebt geschreven.
    Misschien kan je eventueel nog vertellen welk land er vroeger lag op de plek waar nu de twee volkeren wonen? Al denk ik niet echt dat dat nodig is, ik vind 't wel goed zo :3


    “Love is a contradiction.”

    Klinkt ongelooflijk goed! En ik vind het zeker duidelijk. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Eastwick schreef:
    Ik snap 't wel hoor en ik vind 't een origineel idee! Alleen zou ik als ik jou was het cijfer '9' even voluit schrijven, dat vind ik persoonlijk toch wat netter aangezien je ook 'zeventien' voluit hebt geschreven.
    Misschien kan je eventueel nog vertellen welk land er vroeger lag op de plek waar nu de twee volkeren wonen? Al denk ik niet echt dat dat nodig is, ik vind 't wel goed zo :3

    Ik zie het nu ook van die 9, dank je (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Padalecki schreef:
    Klinkt ongelooflijk goed! En ik vind het zeker duidelijk. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik snap het en vind het leuk klinken. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Padalecki schreef:
    Klinkt ongelooflijk goed! En ik vind het zeker duidelijk. (:


    + Als je eraan begint neem ik een abo


    26 - 02 - '16

    Ik vind het best duidelijk en je mag mij altijd eens een melding geven als je begint. :Y)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Sounds good, partner in crime. (wbw)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Roux schreef:
    Sounds good, partner in crime. (wbw)

    Haha_O_


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Northanger schreef:
    Ik vind het best duidelijk en je mag mij altijd eens een melding geven als je begint. :Y)

    Zal ik doen (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Probleem, ik weet geen titel --'


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Wauw. Ziet er echt cool uit!
    alleen het gedeelte van de zwaartekracht sturen snap ik niet.
    Je mag me wel melden als het begint.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Aquila schreef:
    Wauw. Ziet er echt cool uit!
    alleen het gedeelte van de zwaartekracht sturen snap ik niet.
    Je mag me wel melden als het begint.

    Thank you!
    Hmm.. ik zal eens even kijken of ik dat anders kan verwoorden (:
    Zal ik doen!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Klinkt leuk, maar ik zou er wel van maken "dat je op je zeventiende, ongeacht sekse, het leger in gaat."

    Gewoon een tip :')


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    xlufjoetoexx schreef:
    Klinkt leuk, maar ik zou er wel van maken "dat je op je zeventiende, ongeacht sekse, het leger in gaat."

    Gewoon een tip :')

    Thank you (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.