• Niet dat ze me slaat ofzo, of bedreigd, absoluut niet. Maar ik ben echt bang van haar. Niet van mijn mama zelf, maar vooral van haar manier van reageren.
    Mijn mama heeft sinds ze klein was migraine aanvallen en ik heb dat van haar geërfd. Nu, ik ben dit schooljaar, en vorig schooljaar, al zeer vaak thuis gebleven doordat ik ziek was. En op den duur gelooft ze me niet meer als ik zeg dat ik ziek ben..
    Maar dus, ik heb dus ook vaak last van migraine.. Ik heb als sinds maandag heel veel hoofdpijn maar ik ben toch tot en met gisteren naar school gegaan. Nu, vanmorgen wou ik echt niet naar school. Mijn hoofd voelde zwaar aan, mijn keel was super droog, als ik iets deed werd ik direct terug moe, mijn ogen waren zwaar enzoverder. Van mijn papa mocht ik thuis blijven dus was ik terug in mijn bed gekropen.. Maar op donderdagavond ga ik met mijn mama en tante zwemmen. Nu moet ik dat dus afbellen. Hoewel ik dat eigelijk niet wil, omdat ik, misschien als ik buiten kom in de frisse lucht en wat zwem in water me misschien veel beter ga voelen. Maar dan nog, als mijn mama me straks komt ophalen gaat ze vragen naar hoe school was, en dan moet ik haar vertellen dat ik niet geweest ben. Maar ze gaat sowieso weer denken dat ik komedie speelde met mijn hoofdpijn. Ze zegt altijd dat ik zwak ben op dat gebied, maar ik ben gewoon niet zo sterk op het gebied van pijn..
    Nu, moet ik haar gewoon bellen en het vertellen? Of wachten tot ze me komt halen en dan de confrontatie aangaan?

    Zijn jullie soms bang van jullie eigen ouders?


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Als je van plan bent het sowieso te vertellen zou ik even bellen :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik zou je moeder even bellen. Weet ze niet dat je migraine hebt?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Miauw schreef:
    Ik zou je moeder even bellen. Weet ze niet dat je migraine hebt?
    Jawel, maar op zich kan je daar weinig tot niets aan doen. Alleen sterk zijn, en dat ben ik niet..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Avery schreef:
    Als je van plan bent het sowieso te vertellen zou ik even bellen :'D


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Uhhm.. Ik heb nooit echt zo een probleem, want als ik niet naar school wil, is daar wel een reden voor. En mijn moeder gelooft mij sowieso wel. (omdat ze weet dat ik gewoon een eerlijk kind ben) (A)

    [ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 17:06 ]


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Ik zou dr even bellen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    MOCMOC schreef:
    (...)Jawel, maar op zich kan je daar weinig tot niets aan doen. Alleen sterk zijn, en dat ben ik niet..

    Ik weet dat je er niks aan kan doen, ik vroeg me alleen af of je moeder wel weet dat je migraine hebt. Want ik vind het dan apart dat ze tegen jou gaat zeggen dat je sterk moet zijn, terwijl ze zelf ook migraine heeft. Als je met zware hoofdpijn naar school gaat, kan je je toch niet goed concentreren. Dus dan heeft het weinig zin om te gaan.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Avery schreef:
    Als je van plan bent het sowieso te vertellen zou ik even bellen :'D


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik zou even bellen en ja, ik ben te vaak bang geweest voor mijn vader vroeger.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Avery schreef:
    Als je van plan bent het sowieso te vertellen zou ik even bellen :'D


    Hope goes lost but never dies.

    Ik zou gewoon even bellen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik zou even op mijn tanden bijten en het gewoon vertellen. En ik zou ook zeggen dat ze maar eens moet proberen om jou te begrijpen, omdat ze zelf ook migraine heeft en dus weet hoe het voelt.


    How I dry my hair: 10% I blow dry it, 90% I WHIP MY HAIR BACK AND FORTH! I WHIP MY HAIR BACK AND FORTH!

    LadyLiekie schreef:
    Ik zou even op mijn tanden bijten en het gewoon vertellen. En ik zou ook zeggen dat ze maar eens moet proberen om jou te begrijpen, omdat ze zelf ook migraine heeft en dus weet hoe het voelt.

    Dat is denk ik het beste, hoewel het ook 't engst is.


    To live would be an awfully big adventure

    Avery schreef:
    Als je van plan bent het sowieso te vertellen zou ik even bellen :'D


    None but ourselves can free our minds.