• Van mijn moeder. :3
    Gisteren keken mijn zusje en mijn moeder naar Sixteen and Pregnant op MTV. Ik kwam langslopen en bleef even staan kijken. Het ging net over een stukje waarbij zo'n meisje haar baby ter adoptie afstaat. Dat was zo hartverscheurend om te zien, trouwens.
    Maar ik zei zo van; "Dat zou ik nooit kunnen, mijn kind weggeven."
    Zegt mijn moeder; "Dat mag je ook niet."
    Ik; "Van wie niet?" - ja, ik ben blond -
    Mijn moeder; "Van mij."

    En dat vond ik wel schattig dat ze dat zei.

    Niet dat het ooit zou gebeuren, maar ik weet nu wel meteen dat, mocht ik ooit jong zwanger raken, mijn moeder me voor honderd procent zou steunen, haha. :Y) Mijn vader zou er niet blij mee zijn, btw. Hij zei later dat ik het dan maar weg moest laten halen ofzo. En toen zei mijn moeder weer van; "Hallo, jouw zus heeft toch ook heel jong een kind gekregen en je weet dat je moeder daar tegen was." Ghehe.

    Hoe zou(den) jouw ouder(s) reageren als je ze zou vertellen dat je (te) jong zwanger bent, denk je? (nerd)

    [ bericht aangepast op 7 maart 2010 - 21:39 ]


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Mijn vader zou me vermoorden, of toch tenminste nooit meer tegen me spreken, mijn moeder zou kwaad zijn maar me helpen. Maar ik zou het toch niet houden.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Sid schreef:
    Mijn vader zou me vermoorden, of toch tenminste nooit meer tegen me spreken, mijn moeder zou kwaad zijn maar me helpen. Maar ik zou het toch niet houden.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Haha, wij keken dat gister ook en m'n moeder zei dat we het niet mochten laten adopteren, maar dat zij wel zou oppassen xD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Dan ben ik dood.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Sid schreef:
    Mijn vader zou me vermoorden, of toch tenminste nooit meer tegen me spreken, mijn moeder zou kwaad zijn maar me helpen. Maar ik zou het toch niet houden.


    Hope goes lost but never dies.

    Wij keken naar tienermoeders en er was er 1 bij van 14..
    En men ouders zeidden tegen men zus, komt gij daar nooit maar mee af (zij is 15 :X)
    En mijn papa zei toen tegen mij dat als da bij mij zou gebeure het geen probleem was omda ik 18 ben ma omf ik verschoot er wel van ze xD

    [ bericht aangepast op 7 maart 2010 - 21:50 ]


    Stop wishing, Start doing..

    Closure schreef:
    Dan ben ik dood.


    ja indd ik ook.


    act, don't talk

    Ik heb geen idee. Ik denk dat ze flink zullen schrikken en verbaasd zullen zijn, aangezien ik aan de pil ben.


    Life is hard and then we die

    ik denk dat ze best zullen schrikken
    maar ze zullen niet kwaad zijn denk ik

    niets mijn ouders wonen beide niet in nederland naa de scheiding zijn ze beide verhuisd ik woon nu bij me boer al 5 jaar :]

    maar die zou denk niet echt happy zijn dan,,


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Dat zou mijn vader ongelofelijk knap vinden, aangezien ik aan de pil ben.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ben ik vermoord,
    maar me ouders zullen boos zijn.
    Maar me wel helpen. :Y)


    "Don't look back, you're not going that way."

    Mijn vader zou kwaad zijn, maar hij zou me niet gaan achterlaten of zo. En m'n moeder, die zou verbaasd zijn, maar ze zou me helpen, dat heeft ze al eens gezegd. Maar ik denk niet dat ik het zou halen, toch niet op deze leeftijd. Dan zou ik abortus doen, voor dat het een écht leventje is. Want, het voor adoptie opgeven zou ik niet aankunnen.

    Maar nu zwanger worden zou moeilijk zijn, want ik ben net op de pil gezet ^^

    Die zouden het niet te weten komen, want dan laat ik het weghalen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mijn moeder zou me dwingen het weg te laten halen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.