• kon'nichiwaaaaa (:

    nou, ik moet mijn verhaal -want ik ben diep gekwetst- even kwijt.
    want voor nederlands moesten we een uiteenzetting schrijven,
    onderwerp mochten we zelf weten. (voor degene die niet weten wat een uiteenzetting is: het is een tekst die alleen uit feiten bestaat).
    dus ik denk, ik ga het over wicca doen. daar weet ik veel vanaf én het is interessant.
    nouja. dus ik ging mooi schrijven enzo.
    ik lever mijn uiteenzetting in, en een week later krijg ik mijn uitslag, zegt ze:
    ja, je hebt meer een betoog (=een tekst met een mening) geschreven dan een uiteenzetting, daarom heb je een 5.3
    nou, ik was zo boos, ik zeg: mevrouw, ik geef mijn mening niet.
    zij zei: het is een mening dat heksen bestaan.
    dus ik zeg: o, dus het is ook een mening dat christenen bestaan?!
    zij: sorry marijke, maar dit is gewoon geen voldoende waard. je kan leuk schrijven, maar hiervoor krijg je echt niet hoger dan een 6 hoor.

    oemf nou ben ik pissed off. wat vinden jullie hiervan?
    ik vind het behoorlijk lullig en voel me -voor het eerst in mijn leven- best gediscrimineerd. o_______O


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    0.o wtf? Ja, dan kun je wel over alles zeggen dat het een mening is. Klagen bij de schoolleiding?


    Life is hard and then we die

    Ik zie dit niet als discriminatie, maar het is wel inderdaad heel erg flauw. Die lerares had van tevoren wel even mogen uitleggen wat dan het verschil is tussen een uiteenzetting en een betoog. Bovendien vind ik het ook niet echt een mening, neem het dan gewoon even als feit aan als je het moet beoordelen. O.o
    Vraag anders of je het over mag doen?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oh myn god. Dan is alles wel een mening. Laat je ouders bellen of ga naar de schoolleiding, dit slaat gewoon werkelijk nergens op.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    PUKKELxDING schreef:
    0.o wtf? Ja, dan kun je wel over alles zeggen dat het een mening is. Klagen bij de schoolleiding?


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    PUKKELxDING schreef:
    0.o wtf? Ja, dan kun je wel over alles zeggen dat het een mening is. Klagen bij de schoolleiding?


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Euh. Ik weet niet helemaal wat er in jouw opstel staat, maar volgens bepaalde definities bastaan heksen wel. Dus dan is het een feit. Zeg haar dat maar, haha (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ogosh, dat is echt dom van dat mens. :8
    Ik zou t'melden als ik jou was.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Niet echt gediscrimineerd maar het is wel belachelijk. Zo kan je van alles zeggen dat het een mening heeft. Ik zou gaan klagen,zeker omdat heksen echt bestaan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Sorry hoor maar ik heb eigenlijk dezelfde mening als je lerares. Het is niet echt bewezen dat heksen bestaan,


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Het is niet discriminerend, maar ik vind het wel lullig van die lerares. Het is echt hatelijk als je op zulke opdrachten een onvoldoende krijgt, terwijl je er altijd je best voor doet...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Discriminatie is wat overdreven idd, maar dit slaat nergens op (nerd). Je kunt ook gewoon een nieuw opstel schrijven (wat te veel moeite is, I know) alleen het woord heksen en wicca veranderen door Heidenen. Kijken wat ze dan zegt :Y). Het Heidense/Paganistische volk (ook wel heksen en wicca's genoemd door de christenen toen) is in grote getalen uitgeroeid, opgehangen en verbrand, omdat de christenen van mening waren dat ze heksen waren. Ik vind het wel lame dat ze dit durft te zeggen. Dit is niets anders als een stukje geschiedenis en je zou verwachten dat docenten daar wel iets van zouden weten, ook al is het hun vak niet (nerd). Zeg het tegen je ouders, misschien kunnen zij een gesprek met haar aangaan.


    Wie du mir, so ich dir.

    HelloJello schreef:
    Sorry hoor maar ik heb eigenlijk dezelfde mening als je lerares. Het is niet echt bewezen dat heksen bestaan,
    Wat versta jij onder 'heksen'?


    Wie du mir, so ich dir.

    HelloJello schreef:
    Sorry hoor maar ik heb eigenlijk dezelfde mening als je lerares. Het is niet echt bewezen dat heksen bestaan,


    dus ik besta niet volgens jou?


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    PUKKELxDING schreef:
    0.o wtf? Ja, dan kun je wel over alles zeggen dat het een mening is. Klagen bij de schoolleiding?

    [ bericht aangepast op 18 feb 2011 - 17:10 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    HelloJello schreef:
    Sorry hoor maar ik heb eigenlijk dezelfde mening als je lerares. Het is niet echt bewezen dat heksen bestaan,


    Sorry hoor, maar heksen bestaan. Ooit van wicca gehoord?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.