• De stelling van vandaag luidt:
    Het salaris van een docent moet afhankelijk worden van zijn kwaliteit

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Assassin schreef:
    Haha, het zou eigenlijk wel beter zijn... Misschien geven ze dan eens beter les. Maar dat kan gewoon niet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nou, dat weet ik niet.
    Het is niet zo dat leraren die gelievder zijn bij de leerlingen beter betaalt zouden krijgen, dat zou oneerlijk zijn.
    Maar als een leraar les geeft aan pakweg 5 klassen, en die halen alleen maar onvoldoendes, zou ie niet minder betaalt moeten krijgen, maar juist een onderzoek naar zijn manier van lesgeven en de kwaliteit daarvan enzo.


    You're never fully dressed without a smile

    Ja.

    Het zou wel kunnen, maar hoe bepaal je dan welke leraar goed is of niet? Want dat vind ik een beetje dubbel...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Mee eeens. Maar wie beslist er of iemand goed lesgeeft ja of nee? De leerlingen zouden nogal overdrijven, en de directeur heeft er geen fatsoenlijk zicht op.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    SinCity schreef:
    nope
    als die kinderen slechte punte krijge omdat ze dom zijn *kijkt zichzelf aan* meoten de leraren niet minder betaald krijgen,..


    All I need is your love

    Zou niet uitvoerbaar kunnen zijn, dus oneens :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    haha, arme leraren!! Nee ik vind dat je dat zo nietkunt bepalen, dan krijgen ze veel minder betaald, en komt er alleen nog maar meer ruzie..

    Jaahw (:
    Maar als ik logisch ga nadenken : neej


    Live Your Life The Way You Love It

    Assassin schreef:
    Haha, het zou eigenlijk wel beter zijn... Misschien geven ze dan eens beter les. Maar dat kan gewoon niet.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Haha,dan verdienen ze bij mij op school niks meer.
    Nee oneens,iemand die geen goed les geeft moet je niet belonen maar ontslaan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Infinitum schreef:
    Haha, dan zouden er een aantal leraren bij ons gratis moeten werken:Y)
    Oneens, want iedereen wordt gewoon per uur betaald, dus waarom geen docenten? De kwaliteit van een verkoper is toch ook belangrijk?


    dat eerste is zo relevant bij mijn school. Al zouden er ook een paar onbetaalbaar worden, dat geef ik toe >.<


    SALVATORE BROTHERS - because two hot guys are better than one

    Fitch schreef:
    Ehh nee. Dan zou het ten eerste hypocriet zijn om deze methode alleen op leraren toe te passen, en de kwaliteit van een leraar is nogal moeilijk te bepalen.


    effort never betrays you

    Nou, dan zouden de meeste leraren bij mij op school een laag inkomen hebben. Oneens. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Nee, hebben kinderen ooit nagedacht dat de fout bij hen zelf kan zitten? Niet goed genoeg leren, niet goed meedoen in de les. Nee de cijfers hangen ook af van de kinderen zelf dus totaal niet mee eens.