• De stelling van vandaag luidt:
    Het salaris van een docent moet afhankelijk worden van zijn kwaliteit

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nee, dan lopen bepaalde leerkrachten er binnenkort echt bij als schooiers. (;


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Eens!


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Ehh nee. Dan zou het ten eerste hypocriet zijn om deze methode alleen op leraren toe te passen, en de kwaliteit van een leraar is nogal moeilijk te bepalen.


    If people are trying to bring you down, it means you're above them.

    dat is onmogelijk, ze gaan echt geen mens in de klas zetten die elke dag kijkt of de leraar zijn werk wel goed doet :S


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Het zou eigenlijk wel eerlijk zijn, als het mogelijk was. tenminste na een paar jaar, een beginnende leerkracht kan je zo niet beoordelen.
    Maar het is niet bepaald mogelijk, je kan gewoon niet controleren hoe goed of slecht leerkrachten zijn.
    Je zou hen, zoals ze in het hoger onderwijs doen, om de het half jaar of zo kunnen laten beoordelen door leerlingen. maar leerlingen zijn soms ook héél subjectief daarin. Een leerkracht kan misschien heel goed lesgeven, maar door een kleine stommiteit gehaat worden door een hele klas.
    Misschien kan er wel voor gezorgd worden dat leerkrachten waar regelmatig klachten over zijn (en toch om een of andere reden niet ontslagen kunnen worden) geen opslag meer kunnen krijgen, want loon verlagen gaat wettelijk gezien niet (toch niet in België).

    Nou ja, moeilijk ja of nee te zeggen dus.


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Oneens, okal vind jij dat een docent slech les geeft, een ander hoeft dat niet te vinden. Ieder zo zijn eigen mening. Zou ook zwaar oneerlijk zijn tegenover docent. Al zijn sommige soms nog zo erg.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Waha, dan krijgen sommige docenten niets xD


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nee, want waar moeten die kwaliteiten van bepaald worden?
    Als dat bepaald moet worden aan de hand van de hoogte van de cijfers, dan zou het erg lullig zijn voor bijvoorbeeld wiskunde leraren, omdat op wiskunde gemiddeld lager gescoord wordt dan bijvoorbeeld Nederlands. Dus die leraar zou sowieso al meer verdienen, gewoon omdat het vak makkelijker is.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hoe graag ik ook ja wil zeggen, zou het wel gruwelijk zijn. Nee dus.

    Assassin schreef:
    Haha, het zou eigenlijk wel beter zijn... Misschien geven ze dan eens beter les. Maar dat kan gewoon niet.


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Fitch schreef:
    Ehh nee. Dan zou het ten eerste hypocriet zijn om deze methode alleen op leraren toe te passen, en de kwaliteit van een leraar is nogal moeilijk te bepalen.


    None but ourselves can free our minds.

    Zou wel leuk zijn kreeg die $&!§ç#@ fat ass van informatica minder. Iedereen hekelt die!

    Nu ja het zou in theorie leuk zijn in praktijk niet ;D


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Nee, hoe willen ze dat gaan controleren!?
    Kwaliteit van een leraar is oncontroleerbaar!


    every little thing is gonna be alright.

    Assassin schreef:
    Haha, het zou eigenlijk wel beter zijn... Misschien geven ze dan eens beter les. Maar dat kan gewoon niet.

    en waar zou men zich dan op baseren om hun kwaliteit te meten?

    [ bericht aangepast op 21 feb 2011 - 18:09 ]


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me