• Ja, ik had hem iets over school (dat ik nogal slecht voor iets slecht stond en ik vroeg hem advies) vertelt en ik dacht dat hij het geheim zou houden want het was dus vertrouwelijk. Nou niet dus, hij heeft het lekker doorgeluld aan mijn ouders. Oké, als hij het nog had gevraagd ofzo, dan had hij het mogen doen, maar hij heeft het zonder toestemming gedaan. Ik heb het gevoel dat ik hem gewoon facking niet meer kan vertrouwen. Nu vertel ik hem gewoon niks meer. Kloothommel.


    ~ Jalexis takes over your world...

    tsja, zo zie je maar weer wat leraren toch voor fijne types zijn. ;0


    Als ik val, sta ik op. Als ik sta, val ik op.

    Ik vind het eigenlijk meer dan logisch dat hij het tegen je ouders verteld. Maar ja voor jou is het natuurlijk stom dat ie t zonder vragen heeft gedaan.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik heb ook zo een stomme mentor I heb ruzie en diegene waarmee ik ruzie hebben wouden met zijn allen naar mentorgesprek. Na 5 minuten ben ik huilend weggerend. Even later kwam hij me halen samen met een vriendin ben ik naar hem toe gegaan en heb mijn verhaal gedaan. Hij deed zo gemeen. Ik ben weggelopen.
    Daarna had ik wiskut van hem. Hij begon te preken dat wij naar hem toe moeten komen als er iets is. Ik zei tegen mijn vriendinnen of we neit de akte van verlating konden gebruiken. Ik zei tegen mijn mentor 'menner, dat hoeft neit aan de kinderen te liggen hoor" Toen ben ik de klas uitgelopen. SAmen met 2 anderen zijn we weggelopen van de studieruimte waar we moesten werken. Hij was boos wij hadden lang gesprek met hem Wij misten bio Pw.
    En dat allemaal door 1 mentor


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Eigenlijk mag een mentor dat niet doen, tenzij je ermee in gevaar bent. Je moet op je mentor kunnen vertrouwen, daarvoor zijn ze er. En jou mentor heeft dat dus niet gedaan. Ik zou er met hem over gaan praten en zeggen dat je dit niet leuk vind dat hij naar je ouders is gegaan. Jij hebt hem iets in vertrouwen verteld en hij heeft het verraden aan je ouders. Dat is niet de bedoeling.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Persoonlijk zou ik daar absoluut niet over te spreken zijn en eens met hem gaan praten. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Dat is toch best logisch?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Zo gaat dat bij ons op school ook altijd, daar heb ik ook al een aantal mensen over gehoord :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.