• Geschreven door een jongen, don't forget. Om verwarring te voorkomen

    Ergens toen het nieuwe schooljaar pas net een kwart was begonnen zag ik eens een nieuw meisje in de hal, zij wachtte totdat de les begon. En aangezien ik haar gezicht nog nooit had gezien (ik onthoud ze namelijk allemaal) sprak ik haar aan. Na wat gepraat te hebben ging de bel en moest ik ook door naar mijn les.

    Precies een week later was zij weer op het zelfde plek. Weer een praatje, verder niks.

    Heel lang later spraken we mekaar in de ict, maar ze was best wel stil, en verdween al snel.

    -Toen zag ik haar niet meer, hooguit in de gangen als we liepen.-

    Eens in een pauze ging ik naar de roosters om te kijken of er wijzigingen waren, en er stonden wat meisjes (waaronder meisje J dus) en een chineesje. Die chineesje zat toen heel erg te plagen met dat ze mij leuk vond, en ze liep rood aangelopen weg (van verlegenheid)

    Daarna hebben we mekaar helemaal niet meer gesproken, en hooguit nog gezien,

    maar nu vandaag liep ik toevallig achter haar en een vriendin, want de pauze was begonnen. - puur toeval dus - . Maar blijkbaar had ze gezien dat ik achter haar kwam lopen: ze begon ineens panisch te doen met haar handen, kreeg een heel hoog stemmetje tegen haar vriendin, en renden weg op zij uit de rij en begonnen naar mij te kijken, terwijl ik door liep.

    ik had echt iets van: wtf? >.< xD

    ik vind haar niet leuk ofzo :P Maar ik vind dit gewoon erg apart? :P Ofwel raar!?! xD

    wat denken jullie?


    Ligt and Darkness are both very different..

    Ik denk dat je een aanbidder heb Sandertje (nerd)


    Life is hard and then we die

    hmm, ja misschien vind ze jou dan leuk? XD

    [ bericht aangepast op 18 feb 2011 - 13:11 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    PUKKELxDING schreef:
    Ik denk dat je een aanbidder heb Sandertje (nerd)


    Ja maar wanneer ik r aanspreek ofzo zegt ze totaal niks, ik had haar ook eens op hyves uitgenodigd, maar dat heeft ze genegeerd ofwel geannuleerd, dus vandaar dat ik t zo raar vind >.<


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    (...)

    Ja maar wanneer ik r aanspreek ofzo zegt ze totaal niks, ik had haar ook eens op hyves uitgenodigd, maar dat heeft ze genegeerd ofwel geannuleerd, dus vandaar dat ik t zo raar vind >.<
    Ze is heel onzeker en verlegen? Dat maak ik uit de context op tenminste


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ze is heel onzeker en verlegen? Dat maak ik uit de context op tenminste


    dat is zo, volgens mij wel althans. Maar soms probeer ik wel eens haar blik te vangen, en dan kijkt ze bijv. en dan glimlach ik of ik doe een hoi knikje en krijg ik nooit iets terug? >.<

    ben eerder bang dat haar vriendinnen en die chinees een soort eng persoon uit mij gemaakt hebben :')


    Ligt and Darkness are both very different..

    Ik ben het met Annick - PUKKELxDING eens.
    Ik denk dat je een aanbidster hebt Sandertje :').


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Je hebt een aanbidder Sander. Wees er blij mee zou ik zeggen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Het lijkt me vrij logisch wat er aan de hand is, niet? (krul) Misschien dat je na wat kennismaking haar leuk vind, zo niet, dan is het gewoon wachten op de echte ware. :]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Dat zijn nou meisjes:Y)
    Hoewel ik dat zelf nooit doe omdat ik er gewoon niét tegen kan als meisjes dat doen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Leuk, eindelijk een keer een jongen die zich dit afvraagt (cat)

    Rickjuh schreef:
    Het lijkt me vrij logisch wat er aan de hand is, niet? (krul) Misschien dat je na wat kennismaking haar leuk vind, zo niet, dan is het gewoon wachten op de echte ware. :]


    na we hebben mekaar al een paar keer gesproken dus, en vind r wel aardig. Maar nu steeds als ik probeer met r te praten (als ze niet omringd is met vriendinnen) negeert ze me eigk zo goed als :') en op hyves heeft ze me niet geaccepteerd? Dus ja o.o


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    na we hebben mekaar al een paar keer gesproken dus, en vind r wel aardig. Maar nu steeds als ik probeer met r te praten (als ze niet omringd is met vriendinnen) negeert ze me eigk zo goed als :') en op hyves heeft ze me niet geaccepteerd? Dus ja o.o

    Als ik een jongen leuk vind, negeer ik hem ook. En dat is gewoon echt een kut eigenschap. Maar dan weet ik niet wat ik moet zeggen en dan gooi ik er anders toch alleen maar onzin uit. Maar dat van die Hyves is wel apart. Als ik een jongen leuk vind en hij stuurt mij een vriendenverzoek op Hyves, dan zou ik dat zeker aanpakken, achter je pc verlies je toch niks.

    Dit is echt zo'n antwoord waar je weer eens niks aan hebt. (krul)

    Haha ik denk dat ze je leuk vind.
    Maar er is nog 1 andere optie; ze vind je een loser. Ik heb soms dat ik mensen negeer en om ze ga lachen enzo, zoals jij het beschrijft, als ik ze niet mag enzo :') Best raar.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Jaja je hebt een aanbidder


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    wat betreft hyves kan het ook zo zijn dat ze het misschien niet meer heeft.... (kan r niet meer vinden)

    maar toch had ze het nog een tijdje nadat ik het had uitgenodigd... dus ja... :')

    en hoe moet ik dan met haar in contact komen? >.<


    Ligt and Darkness are both very different..