• ik zat laatst samen met een vriendin te denken, waarom hebben we niet iemand die je echt ALLES kunt vragen?? ik bedoel als je ruzie hebt op Q. kun je naar de bemiddelaars, maar waarom hebben we niet zo iemand voor Real Life?? wat vinden jullie ervan?? graag mening achter laten... en het doet me niks als je het er niet mee eens bent, maar ga dan niet zitten zeuren dat het slecht is>> ik zeg niet DAT het gebeurd, maar gewoon ff voor de zekerheid...<<


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Een persoon die andere mensen kan helpen kwa persoonlijke dingen bedoel je?

    Dat gaat er niet komen, omdat daar niemand een werkelijke opleiding voor heeft gehad, en ook niet de verantwoordelijkheid van anderen mensen op zich mag nemen. Stel dat iemand verkeerd advies geeft -onbedoeld of niet- en het gaat fout, dan kan Rutger aansprakelijk worden gesteld.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Zoiets is al eens voorgesteld, maar komt er niet.(:


    everything, in time

    Het is niet slecht, maar voor mij een klein beetje onduidelijk. Ik denk dat als jij een probleem hebt het niet aan een misschien wel wildvreemde Quizletter gaat vertellen. Natuurlijk kan hij of zij luisteren en lucht dat op, maar ik denk niet dat diegene veel kan helpen. Ik denk dat men dat soms niet gaat vertellen. Begrijp me niet verkeerd, het klinkt wel oké.


    Our perspective only changes when we change our position.

    Avery schreef:
    Een persoon die andere mensen kan helpen kwa persoonlijke dingen bedoel je?

    Dat gaat er niet komen, omdat daar niemand een werkelijke opleiding voor heeft gehad, en ook niet de verantwoordelijkheid van anderen mensen op zich mag nemen. Stel dat iemand verkeerd advies geeft -onbedoeld of niet- en het gaat fout, dan kan Rutger aansprakelijk worden gesteld.


    Klopt helemaal.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Avery schreef:
    Een persoon die andere mensen kan helpen kwa persoonlijke dingen bedoel je?

    Dat gaat er niet komen, omdat daar niemand een werkelijke opleiding voor heeft gehad, en ook niet de verantwoordelijkheid van anderen mensen op zich mag nemen. Stel dat iemand verkeerd advies geeft -onbedoeld of niet- en het gaat fout, dan kan Rutger aansprakelijk worden gesteld.


    owwkee:Y):Y)


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Avery schreef:
    Een persoon die andere mensen kan helpen kwa persoonlijke dingen bedoel je?

    Dat gaat er niet komen, omdat daar niemand een werkelijke opleiding voor heeft gehad, en ook niet de verantwoordelijkheid van anderen mensen op zich mag nemen. Stel dat iemand verkeerd advies geeft -onbedoeld of niet- en het gaat fout, dan kan Rutger aansprakelijk worden gesteld.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dat was er, maar dat is weg, om wat Avery zegt (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42