• De stelling van vandaag luidt:
    Ons voedsel is veel goedkoper dan goed voor ons is

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Huh? Dus ons voedsel moet duurder worden ofsa? :'D

    Sadism schreef:
    Huh? Dus ons voedsel moet duurder worden ofsa? :'D

    Ha, de prijzen weten nu al van geen ophouden met stijgen...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Oneens, het wordt steeds duurder. Mensen hebben geen overvloed aan geld.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    goedkoop? LOL.


    I live for the applause, you will die for it.

    Oneens, ons voedsel wordt alleen maar duurder xD Haha, wij moeten er ook hard voor werken.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik vat hem niet. (cat)


    everything, in time

    Eens, want zo worden boeren en andere producenten beter betaald voor hun producten, mits de supermarkt en de tussen verwerkings bedrijf niet alle extra winst ontvangen.


    Ligt and Darkness are both very different..

    hou op hou op ik vind het al duur genoeg hoor


    x. SelfEsteem ~ Heb Eigenwaarde <3

    Sorenos schreef:
    Eens, want zo worden boeren en andere producenten beter betaald voor hun producten, mits de supermarkt en de tussen verwerkings bedrijf niet alle extra winst ontvangen.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Sorenos schreef:
    Eens, want zo worden boeren en andere producenten beter betaald voor hun producten, mits de supermarkt en de tussen verwerkings bedrijf niet alle extra winst ontvangen.


    Ik snap joun logica niet.. of wacht wel..
    Nja, alsnog ben ik er niet me eens [met de stelling niet met joun rede] want et voedsel word al duurder o-O.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Pickwick schreef:
    Oneens, het wordt steeds duurder. Mensen hebben geen overvloed aan geld.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Pickwick schreef:
    Oneens, het wordt steeds duurder. Mensen hebben geen overvloed aan geld.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    eens, eigelijk moet het duurder maar ik vind het best, zolang een zak schips maar 1 euro is bij de albert heijn ben ik tevreden!!!


    emo zijn betekent voor mij mezelf uiten!!!

    Oneens, met de crisis raken mensen hun banen kwijt, betekend minder geld. Als de voedselprijzen dan nog eens gaan stijgen en je zit met een gezin van 4 kinderen in de pupertijd dan kost het heel veel om nog eten te kopen. Dan is het besparen op alles dus ook op eten kopen. Dan ga je echt koopjes jagen.

    voorbeeld mijn mama.
    Papa is werkeloos
    ik heb 3 broers en we zitten alle 4 in de pubertijd. Dus eten we meer als anders.

    Van mij mogen de voedselprijzen dalen.


    I'm afraid of love 'cause it makes me crazy!

    Goedkoop?! Jahoor, grappig 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen