• Zo juist heb ik mijn dagboek gevonden waar ik al een 3 jaar niet meer in heb geschreven,er stond niet zo veel in maar 12 bladzijden ofzo.Dus ik heb er even in gelezen en seriues ik zat mezelf echt uit te lachen,wat ik allemaal niet dacht en schreef zo staat er bijvoorbeeld in:het is zo warm ik ben bijna een hete pizza ook schreef ik echt raar mijn zinnen klopten soms totaal niet.

    Ik het er ook wat ik geschreven wat het helemaal grappig maakt want plots staat daar zo een heel ander handschrift en een totaal ander soort dag verhaal dan de andere (:

    Maar om het nuttig te maken,hoe is jullie oude dagboek?


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik heb zo een dagboek toen ik 6 was, echt ik kon niet schrijven man, ik schreef bijna alles fout xd

    [ bericht aangepast op 19 feb 2011 - 9:49 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    uhmm daar heb ik de bladzijdes waar ik op had geschreven eruit gescheurd en nu heeft mijn broertje hem ergens


    (Be)lieve in (you)rself

    Ik had laatst mijn dagboek ook terug gelezen, uit de zwaarste periode uit mijn leven tot nu toe denk ik dan haha.
    En schrok best wel over hoe ik toen dacht, en het was heeel raar om te lezen hoe ik over een jongen schreef, waar ik nu weer bij in een klas zit XD


    Alleen maar tranen van geluk

    ehm... ik ben mijn oude dagboeken kwijt:X
    en ik ben als de dood dat iemand mijn nieuwe dagboek vind:$


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ik had ook eens een oud dagboek gevonden.
    Dik veel spelfouten, en ik kon mijn eigen handschrift soms niet lezen...
    Ook best geinig om te lezen. x]

    Heb er juist nog een gevonden van toen ik 8 was,ik voelde mezelf toen stoer toen ik mijn eerste kauwgom had genomen,nu denk ik echt van mezelf what the ****


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik heb 3 volle dagboeken en ik ben er nu in 1 aan het schrijven.

    Mijn eerste keer was toen ik 6,5 was (het was toen 2 dagen voor mijn verjaardag) en toen schreef ik: ik ben vandaag bijna jarig de zlingers moeten overal zijn zelfs in de doesj.

    Echt hilarisch om alles terug te lezen xD


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik heb er 2, ik had ze enkele jaren terug teruggevonden en ook gelezen. Ik lachte mezelf vierkant uit, vol spellings- en dt-fouten. Zinnen klopten van langs geen kanten en man, wat was ik kinderachtig x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Een dagboek van toen ik 7 was. ik schreef over de rusietjes met mn vrienden, en vaak schreef ik ook over ruzies mt mijn moeder.
    Man, wat kon ik lekker overdrijven :9~

    Ik heb ooit ook mijn oude dagboeken terug gevonden, daar schreef ik in toen ik nog op de basisschool zat. Om je dood te lachen. Het is grappig om te lezen hoe zorgeloos mijn leven toen eigenlijk was. In die tijd kon ik nog boos op iemand worden omdat diegene een dop van een pen van mij kwijt had gemaakt. Dat soort dingen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik had mijne ook laatst teruggevonden :'D Ik heb mezelf zo hard uitgelachen, wat een drama maakte ik overal van.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.