• Valess is geen plantaardig product, want gemaakt van magere zuivel. Voor 1 kilo Valess is 6 liter melk nodig, maar dit is nog steeds een lagere belasting van grondstoffen als nodig zijn voor 1 kilo vlees.


    Nu zou ik dus misschien vegetariër willen worden, en hebben hun dus vegetarisch vlees, maar dit houdt dus in dat de dieren nog steeds opgesloten blijven om die vele liters melk te produceren.

    Dus wat helpt dit nou?!?! -_-"


    Ligt and Darkness are both very different..

    Ja, daarbij willen vegetariërs ook vaak dat het milieu gespaard word. Terwijl biologische producten meer CO 2 bevatten.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2011 - 15:05 ]

    Er zijn ook koeien die gewoon vrolijk altijd in de wei rond dartelen (krul)
    En dan moet je geen valess enal eten, maar puur en alleen gaan leven op soja -wat niet zo lekker is..-

    In iedereen geval veel succes :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    Er zijn ook koeien die gewoon vrolijk altijd in de wei rond dartelen (krul)
    En dan moet je geen valess enal eten, maar puur en alleen gaan leven op soja -wat niet zo lekker is..-

    In iedereen geval veel succes :Y)

    Courtesan schreef:
    Er zijn ook koeien die gewoon vrolijk altijd in de wei rond dartelen (krul)
    En dan moet je geen valess enal eten, maar puur en alleen gaan leven op soja -wat niet zo lekker is..-

    In iedereen geval veel succes :Y)


    soja is ook allemaal gemanipuleerde zooi :')


    En ten tweede die koeien zijn er erg weinig, en vaak word er nog wel eens gesjoemeld met 'diervriendelijkheid'.

    In Duitsland zijn er nog wel wat meer van die diervriendelijkheden.


    Ligt and Darkness are both very different..

    Dat is ook pressies de reden waarom ik geen vegetariër word(en omdat moeder natuur ons alles eters heeft gemaakt en ik ga niet tegen de natuur in en omdat ik geen genetische zooi wil eten).
    Je kan volgens mij beter biologisch/scharrel/uitloop vlees eten.Nu alleen mijn vader nog overtuigen...

    [ bericht aangepast op 19 feb 2011 - 15:09 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    er zitten wel steeds minder dieren opgesloten dan voorheen. Want ik ben ook vegetarisch en iedere keer wanneer mensen vroegen waarom ik het was kreeg ik stomme opmerkingen naar mijn kop geslingerd met: 'maar de dieren hebben het toch goed? ze zitten niet meer zo veel opgesloten' ik ben het om een heel andere reden nu. Dus je kunt best vegetarisch worden. maar je moet wel weten wáárom je het doet


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    BanZai schreef:
    er zitten wel steeds minder dieren opgesloten dan voorheen. Want ik ben ook vegetarisch en iedere keer wanneer mensen vroegen waarom ik het was kreeg ik stomme opmerkingen naar mijn kop geslingerd met: 'maar de dieren hebben het toch goed? ze zitten niet meer zo veel opgesloten' ik ben het om een heel andere reden nu. Dus je kunt best vegetarisch worden. maar je moet wel weten wáárom je het doet


    De media's en concerns willen mensen doen laten geloven dat het zo goed met ze gaat ;)

    stel bijv.: massaproductie: 7 kippen in 1 vierkante meter
    scharrel: 5 kippen in een vierkante meter
    bio: 1 kip in een vierkante meter


    gewoon iets te noemen he

    ik vind gewoon dat alles iedereen tegenspreekt :S


    Ligt and Darkness are both very different..

    Saffier schreef:
    Ja, daarbij willen vegetariërs ook vaak dat het milieu gespaard word. Terwijl biologische producten meer CO 2 bevatten.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Helemaal niks. Als er heel veel vegetarieërs zouden zijn, zou er minder vlees worden geproduceerd. Ik vind het ook heel erg zielig voor die dieren, maar als ik vlees eet, denk ik niet van: Er ligt hier een dooie kip of een dood varken op mijn bord. Vlees is in mijn ogen gewoon iets eetbaars en ik denk er niet over na wat het is en dat het een dier is.

    Maar als jij vegetarieër wilt worden, is dat heel goed van je. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Helemaal niks. Als er heel veel vegetarieërs zouden zijn, zou er minder vlees worden geproduceerd. Ik vind het ook heel erg zielig voor die dieren, maar als ik vlees eet, denk ik niet van: Er ligt hier een dooie kip of een dood varken op mijn bord. Vlees is in mijn ogen gewoon iets eetbaars en ik denk er niet over na wat het is en dat het een dier is.

    Maar als jij vegetarieër wilt worden, is dat heel goed van je. ;)


    ik ga ws meer proberen om op bio vlees over te gaan, en minder vlees xD

    want al dat soja gedoe enzo is ook niet correct lolzzzzz :P


    Ligt and Darkness are both very different..

    Ja, tegenspreken en voorliegen, daar zijn Nederlanders goed in.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen