• Een vriendin van me zei vandaag dat er iemand is neergestoken, een wijk naast ons. Ze liep erlangs en zag een laken over de vrouw liggen en de hele weg was afgezet. Ze is neergestoken, en ik vind het geen fijn idee dat die moordenaar hier nog gewoon rond kan lopen. Het dorpje waar ik woon is niet zo groot en de moord is dus maar 5 minuutjes van mij vandaan.
    Oke dat moest ik even kwijt =)

    [ bericht aangepast op 19 feb 2011 - 16:52 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Dat is niet zoo fijn ja. Gelukkig hier niet_O_ al hoewel mijn stad is ook niet echt veilig ._.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2011 - 16:30 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ahww weird. Ik zou het ook eng vinden.


    I didn't fall, I hugged the floor ;3

    weird:S ik ga gelijk op nos.nl kijken


    Shoganai i ne~

    Dat was hier ook eens, een aantal jaar geleden. En er waren ooit een paar kinderlokkers bezig. Ik durfde toen 's avonds echt niet meer over straat. Zo'n eng idee. Ineens zag ik in elke oudere man (ja, altijd mannen, nooit vrouwen) een moordenaar 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Getver. Dat gebeurde ook in de wijk achter ons. Maar ik kom daar gelukkig nooit.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Snap ik, ik zou het zelf ook eng vinden.


    Fat chance.

    Ik zou het ook eng vinden:S


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    MysticalRose schreef:
    Ahww weird. Ik zou het ook eng vinden.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Omg dat is eng. Niet alleen naar buiten gaan zal ik maar zeggen. En vooral niet als het heel rustig is buiten. Ik woon zelf in Amsterdam, een hele drukke stad dus. En hier is 't ook best gevaarlijk. Overal kan er wat gebeuren. Maar dit is best wel eng ;o


    We accept the love we think we deserve.

    Jakkes, dat ken ik.
    Ik woon vlakbij het tochtpad, en dat is een fietspad met aan de ene kant bosjes en de andere kant een riviertje. Daar is eens iemand verkracht, en iemand neergestoken. Ik fiets altijd 100 km om als ik daarover moet fietsen.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ahbah.
    Tegenover mijn straat is ook eens iemand vermoord. (cat)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik ken het gevoel. Ik woon in Rijswijk, zo'n 4 jaar geleden is er een meisje in de nacht vermoord, nog geen 3 minuten van mijn toenmalige huis. De moordenaar is nooit gepakt. De familiemoord die in Rijswijk -plaats heeft gevonden daar woon ik ook heel dicht bij en een jaar geleden is er letterlijk aan de overkant van de straat iemand neergeschoten, ik hoorde het schot enal.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    omg. Ik zou dat vet eng vinden, als er een moordenaar ergens in een kleine wijk rondloopt o.O

    Er is ooit zo'n man vermoordt in mijn straat en mijn jongensvrienden zijn ooit achtergevolgd geweest door een man met een mes in mijn straat. En nog steeds ben ik niet bang.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    als het bij mij zou gebeuren,
    zou ik mijn koffers pakken en vertrekken naar Amerika!
    (jah ik wil al lang naar Amerika en dan heb ik eens een excuus voor mijn ouders)