• Ik heb dus vanmiddag stiekem een lippiercing laten zetten. Dat wil ik al 4 jaar, maar mijn vader zegt dan van "als je 15 bent" , en toen was ik 15, mocht het pas op me 18de. Toen was het opeens: "als je het huis uit bent" ... xD Nou, mooi niet. Ik ben nu een paar maanden 16 en mag hem gewoon laten zetten, dat heb ik dus gedaan vanmiddag.

    Het deed niet echt zeer. Het was een klein prikje eigenlijk en ik voel het allang niet meer.

    Mijn probleem nu:

    Ik kwam net binnen en me pa was aan het koken. Ik belde snel een vriendin en was aan de telefoon dus liep naar boven voor hij het zag. Er wonen hier 13 a 14 mensen in huis en ik moet zo eten. Waarschijnlijk wor dik dus zo opgehaald en dan heb ik een probleem.

    Me pa zegt dta hij het eruit trekt als ik er een laat zetten. Ik ben een beetje...zenuwachtig nu xd


    Hebben jullie piercings? Hoe hebben jullie dat geregeld? Hoe liep dat? Kregen jullie straf of zo ?O_O


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Dit is een foute zet haha. Ga in je bed liggen en doe alsof je ziek bent, met de deken over je heen. Vannacht stiekem naar de keuken.(nerd)


    We accept the love we think we deserve.

    Ik deed het ook gewoon. En mijn vader heeft me een paar dagen lang genegeerd haha, maarja boeiend, it was worth it

    Ik heb een neus en lippiercing, maar wel met toestemming van mijn ouders. Dus nee, ik kreeg geen straf.:Y) En meestal zeggen ouders 'Ik trek hem eruit als je er eentje laat zetten' om je bang te maken, dus ik weet niet of hij dat wel écht zou doen hoor x)

    Gewoon afwachten ;D Hij kan er nu niet veel meer aan doen.


    Sometimes it's best not to care.

    hehe je bent gewoon beetje blond geweest xD volgensmij dacht je niet echt na toen je hem nam of wel? xD,, hopelijk word je pa niet TE boos. ik wil en moet gewoonweg morgen naar jou toe:O anders dan gaan mijn geweldige plannen in duigen en shit:O en ons leuke feestje:O

    en nee ik heb geen piercing,, maar dat weet je wel en ook hoe ik er over denkxD


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Je hebt ook van die dingetjes die je erin kan doen waardoor het lijkt alsof je geen piercing hebt.
    Geen ervaring mee ofzo


    Felix

    JustHateLove schreef:
    hehe je bent gewoon beetje blond geweest xD volgensmij dacht je niet echt na toen je hem nam of wel? xD,, hopelijk word je pa niet TE boos. ik wil en moet gewoonweg morgen naar jou toe:O anders dan gaan mijn geweldige plannen in duigen en shit:O en ons leuke feestje:O

    en nee ik heb geen piercing,, maar dat weet je wel en ook hoe ik er over denkxD


    jaaaaa...

    maar ik dacht wél na. Ik heb er juist heel goed over na gedacht. AAH ME PA ROEPT XD dit is eng.


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    ik heb mn oren vol met gaatjes gezet..
    mama zei: zolang het maar niet op gezicht is vind ik het goed
    dus ik ben er happy mee..mr wil wel een monroe ¬¬


    Maybe part of loving is learning to let go...

    Ik vind het eerlijk gezegd ook niet zo slim om het te doen zonder met je vader te overleggen. :')
    Je vader kan er nu toch niets meer aan veranderen, maar je kunt het niet eeuwig verborgen houden.


    I didn't fall, I hugged the floor ;3

    Lekker slim om een lippiercing stiekem te zetten. Dat hebben ze binnen de kortste keren door, maargoed. Ik hoop voor je dat je vader hem niet flipt.

    Ik heb 3 gaatjes per oor, en het was mijn moeder die me telkens de winkel insleurde om te laten schieten. En tijdens het zetten van mijn tattoo heb ik haar hand fijn geknepen. Dus ik had gewoon toestemming.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik mag geen piercings in mijn gezicht vanwege mijn opleiding (recreatie) volgend jaar, anders zou ik binnenkort een lippiercing laten zetten (: want ik word donderdag 16. Maar ik vind het 't geld niet waard, want zou hem volgend schooljaar toch uit moeten doen. En een lippiercing is best wel duur..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Zeg dat 't nep is (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik heb enkel een navelpiercing en dat mocht gewoon (krul) Ik mag eigenlijk alles van mijn moeder dus dat is wel makkelijk :'D


    -

    CrazyChicken schreef:
    Je hebt ook van die dingetjes die je erin kan doen waardoor het lijkt alsof je geen piercing hebt.
    Geen ervaring mee ofzo




    jaa, maar die mag je pas nadat je 2 weken zo'n duidelijke hebt gehad


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Misschien valt het wel mee en heeft je avder er niks op tegen ofzo

    ik wil er een graag links onder me lip gaat beetje moeielijk ik Zwem wil niks van me training missen. dus misschien later. ik vont die een ik ben ziek wel een goeie


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.