• Nou die ken ik wel.
    Ik was dus 16 februari 2011 naar All Time Low geweest en ik zou eerst met andere vriendinnen gaan, maar daar kreeg ik ruzie mee. Naja toen ging ik met Petra, wat veel leuker was. Maar nu vrijdag zei één van hun dat ze boos was omdat de Belgen (waar All Time Low de dag eerder had opgetreden) als eerste hun nieuwe nummer: Time bomb hadden gehoord.
    En toen waren jullie volgens hun ineens domme Belgen en ik vond het maar wat kansloos en ik deed m'n best m'n lach in te houden. Echt dat ze zich daar druk over maken.
    En ze beweren uber fan te zijn en ze wisten niet eens met wie Remembering Sunday gezongen werd. Toen vroegen ze aan elkaar: OMG KOMT DIE VROUW OOK.
    Serieus kansloze kinderen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dat is niet leuk :S

    En echt wel kansloos!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Tja, er moeten nu eenmaal kansloze mensen op de wereld zijn (;
    Er zitten er genoeg^^


    Me so good.

    nerveus schreef:
    Dat is niet leuk :S

    En echt wel kansloos!


    There's power in the words you whisper.

    Haha, dat is best kansloos, ja. Net als van die mensen die op het concert waren en alleen maar Weightless kenden. En dan ook nog eens vet verbaasd kijken dat ze álle andere liedjes niet kenden, en maar chagrijnig kijken naar de mensen die helemaal uit hun dak dingen. Ook zó kansloos, haha. :'D

    Wisten ze ook wie de achtergrond zang deed 8D


    ~ Jalexis takes over your world...

    xSnoepjex schreef:
    Tja, er moeten nu eenmaal kansloze mensen op de wereld zijn (;
    Er zitten er genoeg^^

    Nou de eerste 3 zijn er iniedergeval gevonden ^^


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ecstasy schreef:
    Haha, dat is best kansloos, ja. Net als van die mensen die op het concert waren en alleen maar Weightless kenden. En dan ook nog eens vet verbaasd kijken dat ze álle andere liedjes niet kenden, en maar chagrijnig kijken naar de mensen die helemaal uit hun dak dingen. Ook zó kansloos, haha. :'D

    Hahaha dat is ook echt kansloos, tegen dat soort mensen kan ik echt niet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Storyline schreef:
    Wisten ze ook wie de achtergrond zang deed 8D

    Hahaha dat niet ze weten nog net wel wie wie is en ze kennen wat nummers, maar meer niet.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2011 - 20:51 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    xSnoepjex schreef:
    Tja, er moeten nu eenmaal kansloze mensen op de wereld zijn (;
    Er zitten er genoeg^^


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Het is toch niet de schuld van de Belgen dat zij dat lied eerder hoorden omdat het concert daar een dag voor die in Nederland was. En wat boeit het wie het als eerste hoort. Kansloze mensen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    FCBarcelona schreef:
    Het is toch niet de schuld van de Belgen dat zij dat lied eerder hoorden omdat het concert daar een dag voor die in Nederland was. En wat boeit het wie het als eerste hoort. Kansloze mensen.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    FCBarcelona schreef:
    Het is toch niet de schuld van de Belgen dat zij dat lied eerder hoorden omdat het concert daar een dag voor die in Nederland was. En wat boeit het wie het als eerste hoort. Kansloze mensen.

    Haha daarom vond ik het ook zo dom, en wat is er nou zo erg aan. Ik ben ook fan van All Time Low, maar het is maar een liedje.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Papercut schreef:
    (...)
    Haha daarom vond ik het ook zo dom, en wat is er nou zo erg aan. Ik ben ook fan van All Time Low, maar het is maar een liedje.

    haha, idd, en het feit dat zij dan helemaal boos worden dat zij als "diehard fans" dat liedje niet als eerste horen terwijl ze de helft van hun al eerdere repertoire niet kennen.. tsja, that's kinda sad :')


    ars moriendi

    -lacht ze vrolijk mee uit-


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hé. Wij Belgen zijn slim hoor. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'