• Ik ben me net nog net niet doodgeschrokken. Ik ging naar boven om me te douchen. Ben ik klaar, loop ik rustig in mijn pyamashirt -hoe de fuck schrijf je dat?- mijn kamer in. Ik doe het licht niet aan -slaat zichzelf op voorhoofd- en gaat op de tast opzoek naar een pyamabroek die ergens op mijn bed zou moeten liggen -slaat zichzelf nogmaals op voorhoofd-. Kom ik dus met mijn handen bij iets warms, ademends en levends. Ik vet hard gillen, is het mijn vader. Die was, vraag me niet hoe, op mijn bed in slaap gevallen -.-'
    Mijn hart maakt nog steeds extra sprongen.

    Tell me your ubergeile schrikmoment!


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ahahahahaha xD Geniaal xD wie verwacht er dan ook dat je vader op je bed ligt :'D

    Hmm ik kan zo gauw niet op een schrikmoment komen.. =/ maar meestal heeft het te maken met kleine enge kriebel beestjes >.<

    [ bericht aangepast op 19 feb 2011 - 21:48 ]


    ars moriendi

    -plat-


    What doesn't kill you makes you stronger.

    Pyjamashirt. En ik schrik me zo vaak de tering, haha.

    Wahahaha xD

    Je schrijft trouwens: pyjama-shirt :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik had een keer niet door dat een vriend in de kamer zat, dus ik doodleuk naar binnen, dingen doen enzo.
    Na 15 minuten hij opeens; hoi.
    Ik schrik me de teeeeeeeering. T_T


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Hahahahaha, dankzij jou heb ik nu dus bijna mijn beeldscherm onder gesprayed met Sinas. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Aaaaaah (H) Lachte me dood toen ik het las :$ Maar snap dat het heel eng was :P


    I'm a lover, not a fighter. But I fight for what I love!

    Whahaha geniaal XD


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Mercurial schreef:
    Hahahahaha, dankzij jou heb ik nu dus bijna mijn beeldscherm onder gesprayed met Sinas. (krul)


    :Y)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik was met een vriend achter de computer in zijn kamer dat spelletje Tanks aan het spelen met hem en we waren zo kei geconcentreerd bezig, komt zijn vader plots binnen en roept BOE!
    Ik was nog nooit zo hard geschrokken. :'D


    Let the Night embrace you

    Hahahaha, ik zie het stiekem voor me. :X Ik zou mezelf ook dood geschrokken zijn! :P
    Mijn vader komt weleens kijken, of roept me voor het eten. En dan gaat hij vervolgens op mijn bed liggen te slapen! xD


    They were never in fact homeless

    whahaha -plat

    uhm een schrikmoment... Ik lag lekker in mijn bedje te slapen toen de wekker ging dus ik draai me rustig om ,om die uit te doen. Zie ik opeens een joekel van een spin naast me op mijn kussen. Ik lig altijd half naast mijn kussen dus daarom kon mijn vriend de spin er ook nog lekker bij nou ik schrok me kapot jongen, ik heb heel de buurt wakker geschreeuwd volgens mij:Y)


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Ik schrik heel snel.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    En... waarom ligt jouw vader op jouw bed? o.0


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    ik lig hier te spartelen van het lachen whahahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaa


    laaste keer dat ik me longen uit me lijfscheeuwde was dat me broer opeen sin pikke donker uit een bosje kwam rennen. toen was ik 12 ik scheeuwde me longe uit me lijf ben echt naar huis gerend

    [ bericht aangepast op 19 feb 2011 - 22:06 ]


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.