• UITSLAG
    1. ZeroGravity
    2. IloveJack
    3. MysticalRose

    Iedereen bedankt voor het meedoen en winnaars, gefeliciteerd! Ook wil ik de andere deelnemers bedanken: Creamy, PinkyPromise, Tricia, iTunes, Sjuulmusic, BigTimeIRush, Zzzzenzy, Tialdaatje, Belieburx, Junns, Bewitched, LSquarepants, Kastanje, Ping, TempsChronos & Perish.

    Ook wil ik mijn twee mede-juryleden bedanken: Zoë/Misplaced en Marleen/PRESIDENT.

    AFGELOPEN

    [ bericht aangepast op 28 april 2011 - 8:48 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Mag ik meedoen?


    Our perspective only changes when we change our position.

    ik wil wel mee doen! Mag dat ^^ *hopeful*

    [ bericht aangepast op 20 feb 2011 - 13:16 ]


    live long and prosper

    Can I join?

    Ik doe mee.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    mag ik meedoen? met de schrijfwedstrijd? een sa is toch gewoon een begin van een verhaal?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik wil meedoen.


    Firm believer of all that is magic

    Ik heb iedereen hierboven opgeschreven (:

    tialdaatje schreef:
    mag ik meedoen? met de schrijfwedstrijd? een sa is toch gewoon een begin van een verhaal?

    Een SA is een klein, los verhaaltje maar dan in het kort, meestal niet meer dan 1500 woorden. (:


    Hope goes lost but never dies.

    btw mijn naam is twee L-en niet Ilurtle (H)
    yaaay ik mag meedoen!


    live long and prosper

    Laat ik er maar eens lekker vroeg bij zijn, aangezien ik het anders toch vergeet:
    Opdracht 1 KLIK


    Our perspective only changes when we change our position.

    Oh, count me in :'D


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Alles is weer verwerkt (:


    Hope goes lost but never dies.

    oh btw ik ben 1 maart op vacantie en van m'n vader mag ik m'n laptop niet mee nemen mag iki mss een beetje uitstel :$ ik zal probeeren om het voor dat ik weg ga in te leveren maar als dat niet lukt zou het fijn zijn als ik mss uitstel kreeg :$


    live long and prosper

    llurtle schreef:
    oh btw ik ben 1 maart op vacantie en van m'n vader mag ik m'n laptop niet mee nemen mag iki mss een beetje uitstel :$ ik zal probeeren om het voor dat ik weg ga in te leveren maar als dat niet lukt zou het fijn zijn als ik mss uitstel kreeg :$

    Probeer het dan eerst vantevoren in te leren en als dat niet lukt moet je me even PB'en (:


    Hope goes lost but never dies.

    Circles schreef:
    (...)
    Probeer het dan eerst vantevoren in te leren en als dat niet lukt moet je me even PB'en (:

    is goed (H)


    live long and prosper

    Kan ik nog meedoen? (:


    Like I never been hurt before.