• Ja, iedereen zit maar te zeggen: Die bemiddelaars die hebben toch niks te doen.
    Maar dat komt omdat we hun niks sturen. Want ik denk, dat als we ruzie hebben en we sturen iets naar de bemiddelaars dat ze dan wel werk hebben. Dus bij deze wil ik tegen iedereen zeggen: Heb je ruzie, pb het naar een bemiddelaar (nerd)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb nooit ruzie.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Oke


    (Be)lieve in (you)rself

    haha, ja idd


    Me so good.

    SARITA
    HIERBIJ VERKLAAR IK RUZIE.

    Nee grapje, daar ben je te lief voor . (:

    Kom we gaan met z'n allen ruzie zoeken, en dan allemaal naar een bemiddelaar(cat)

    Aye Aye Captain(cat)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Arrogando schreef:
    Kom we gaan met z'n allen ruzie zoeken, en dan allemaal naar een bemiddelaar(cat)

    haha, ja man xd


    Me so good.

    Ok


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Je hebt wel gelijk, als er ruzie is of je hebt ruzie. Of je bent het niet eens met een waarschuwing van een Moderator dan kun je een pb naar één bemiddelaar sturen.

    BillTopia schreef:
    Je hebt wel gelijk, als er ruzie is of je hebt ruzie. Of je bent het niet eens met een waarschuwing van een Moderator dan kun je een pb naar één bemiddelaar sturen.

    Díe vind ik goed (;


    Me so good.

    Okay dan, al heb ik nog niemand 'die bemiddelaars hebben niks te doen.' horen zeggen.


    Opgeven is geen optie.

    270311 schreef:
    Okay dan, al heb ik nog niemand 'die bemiddelaars hebben niks te doen.' horen zeggen.

    Ik heb het wel eens gehoord.


    Me so good.

    Als iedereen dat toch eens zou doen, dan zou quizlet een veel rustiger oord zijn (krul)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    FCBarcelona schreef:
    Ik heb nooit ruzie.


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Ik doe niet aan ruzie (krul)


    -