• Vandaag heb ik voor het eerst aan iemand verteld dat ik bi ben.
    Of tenminste, dat ik het vermoeden heb dat ik bi ben.. Ik weet het namelijk nog niet helemaal 100% zeker.
    Sinds vandaag weet dus alleen mijn beste vriend het, en dat wil ik voorlopig nog zo houden.
    Ik wil eerst écht verliefd worden op een meisje voordat ik het mijn ouders vertel. Ze zullen het heus niet erg vinden hoor, want ze hebben niks tegen homo's. Maar ik hoef ze toch ook geen vals alarm te geven? :')
    In ieder geval, ik was bang dat mijn beste vriend heel erg zou schrikken, of me keihard zou uitlachen, maar hij reageerde erg normaal.
    Tenminste, als je als eerste reactie; "Dat is fucking geil!" normaal vind(krul)
    Maar hij had beloofd om zo'n groot geheim nooit aan iemand door te vertellen. Hij plaagt wel een beetje met grapjes als; "Psst. Ik heb ook een geheim. Ik val óók op meisjes." , maar hij plaagt iedereen altijd.
    God, ik voel me nu zó opgelucht!(nerd)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik weet precies hoe dat voelt ik heb er ook een hele lange tijd mee gelopen en dan vertel je het een keer en dan is al die angst is voor groot en deels weg,Ik heb zelf een lange tijd met een meisje een relatie gehad dus als je vragen heb kan je altijd bij me terecht.
    En ik vind echt heel dapper van je dat je het aan iemand verteld heb en dat je het hier durft te posten :').


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.