• Ik was opzoek naar een foto van de kont van Zack Merrick (All Time Low) en ik kwam op deze foto uit.
    Hij staat er erg vrouwelijk bij enzo, maar Lotte en ik vonden toch wel dat hij killerlegs had! :9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    BAZINGA schreef:
    Haha, zometeen moet hier een tweede topic voor komen (krul)

    Komt er ook wel (krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Papercut schreef:
    (...)
    Het ATLISME. hahaha

    Whaha, daar wil ik wel in geloven!
    New world religion!:Y)_O_


    Childhood Is Like Being Drunk. Everyone Remembers What You Did, Except You.

    Maar lieffies ik moet gaan slapen, want ik moet morgen vroeg mijn bedje uit want ik ga naar Lotte toe de hele dag verder babbelen over All Time Low. Klets niet te veel zonder mij hè! En tot morgen avond of achtend nog even denk ik? Ik zet jullie allemaal nog even in mijn vriendenlijst.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Papercut schreef:
    (...)
    Het ATLISME. hahaha

    Ipv naar de kerk, naar hun tourbus. (lees:slaapkamer.)(nerd)


    The best things in life aren't things.

    Papercut schreef:
    Maar lieffies ik moet gaan slapen, want ik moet morgen vroeg mijn bedje uit want ik ga naar Lotte toe de hele dag verder babbelen over All Time Low. Klets niet te veel zonder mij hè! En tot morgen avond of achtend nog even denk ik? Ik zet jullie allemaal nog even in mijn vriendenlijst.

    Sweet ATL dreams;)


    Childhood Is Like Being Drunk. Everyone Remembers What You Did, Except You.

    Papercut schreef:
    Maar lieffies ik moet gaan slapen, want ik moet morgen vroeg mijn bedje uit want ik ga naar Lotte toe de hele dag verder babbelen over All Time Low. Klets niet te veel zonder mij hè! En tot morgen avond of achtend nog even denk ik? Ik zet jullie allemaal nog even in mijn vriendenlijst.

    Slaapwel,Dude! Je hebt de groetjes van Bassam:9~


    The best things in life aren't things.

    Cassius schreef:
    (...)
    Ipv naar de kerk, naar hun tourbus. (lees:slaapkamer.)(nerd)

    Whaha, dan ging ik elke zondag!


    Childhood Is Like Being Drunk. Everyone Remembers What You Did, Except You.

    Cassius schreef:
    (...)
    Ipv naar de kerk, naar hun tourbus. (lees:slaapkamer.)(nerd)

    Hahahaha ja dat word het! In plaats van uit de bijbel lezen en liederen zingen al hun songteksten lezen en kei hard mee bleren.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Cassius schreef:
    (...)
    Slaapwel,Dude! Je hebt de groetjes van Bassam:9~

    Thank you and thanks to Bassam, ook lekker slapen ofc :9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    G6 schreef:
    (...)
    Sweet ATL dreams;)

    Thank you, dat zal wel lukken! You 2 sweet ATL dreams :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Papercut schreef:
    (...)
    Hahahaha ja dat word het! In plaats van uit de bijbel lezen en liederen zingen al hun songteksten lezen en kei hard mee bleren.

    Jupjup!(dance)


    The best things in life aren't things.

    Papercut schreef:
    (...)
    Komt er ook wel (krul)
    Mag ik misschien even iets vragen? absoluut geen ATL fan en heeft er geen verstand van al vind ik Jack echt geniaal, anyways
    Wat betekend dat plaatje wat jullie allemaal hebben? (nerd)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Papercut schreef:
    (...)
    hahahaha lol ik voelde me wel dom toen maar ja ik was met petra en die voelde zich ook dom hahaha.
    En jaa dat is wel dom daar kan ik echt niet tegen!


    Hahaha dat was ook echt vreselijk, want ze werd boos omdat ik wel keihard meeschreeuwde en de tekst kende! Hahaha, zo geniaal. En ik heb ook de hele weg naar amsterdam ATL zitten luisteren hoor! Dus je bent sowieso niet de enige! :'D

    BAZINGA schreef:
    (...)Mag ik misschien even iets vragen? absoluut geen ATL fan en heeft er geen verstand van al vind ik Jack echt geniaal, anyways
    Wat betekend dat plaatje wat jullie allemaal hebben? (nerd)


    Dat zijn Jacks en dat geeft aan dat we sexy zijn (nerd)

    Papercut schreef:
    Maar lieffies ik moet gaan slapen, want ik moet morgen vroeg mijn bedje uit want ik ga naar Lotte toe de hele dag verder babbelen over All Time Low. Klets niet te veel zonder mij hè! En tot morgen avond of achtend nog even denk ik? Ik zet jullie allemaal nog even in mijn vriendenlijst.


    Awh! Saai zeg!
    En ik heb je al in mijn vriendenlijst, haha. (:
    Maaar slaaplekker dan en veel plezier morgen! :'D