• Voor Muziek moeten we voor de klas gaan zingen. Solo, of in groepjes van drie of vier. Ik zit nu wel in een groepje van drie, maar ik ga echt niet zingen hoor. Ik krijg nog liever een 1 dan dat ik mezelf voor schut laat zetten 0.o

    Wie moet er nog meer zingen voor een cijfer? (en dan bedoel ik niet zingen met heel de klas) ;')


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Vorig jaar moest dat. Iedereen zong om het stilst.(krul)
    Maar eigenlijk valt het mee hoor. Er zit sowieso wel iemand tussen die nog heel wat slechter is dan jou.


    effort never betrays you

    Jep, ik zovaak.
    Het valt echt mee, schat. Er zijn genoeg mede-klasgenoten die ook zo denken (:


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Vorig jaar, maar ik zong nooit mee, lol. Ik kocht mijn docent om met Merci :')

    [ bericht aangepast op 21 feb 2011 - 21:20 ]

    Ik moest dat ook, en ik heb gezongen. 8 gekregen (krul)

    Dat moesten wij ook in de eerste, tweede en derde (:
    Maar geloof me, als je het in een groepje met een paar vrienden doet is het echt lachen xd.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik ben jaloers op je. Echt waar, ik ben zo fucking jaloers op al die mensen die ooit mochten/moeten zingen voor de klas >< Maar ik denk dat ik ook niet vrolijk was geweest als ik het had moeten doen voor die kut havoklas waar ik in zat.
    Misschien kan je een rap doen met je groepje, wellicht is dat makkelijker :]


    No growth of the heart is ever a waste

    TheBoss schreef:
    Ik ben jaloers op je. Echt waar, ik ben zo fucking jaloers op al die mensen die ooit mochten/moeten zingen voor de klas >< Maar ik denk dat ik ook niet vrolijk was geweest als ik het had moeten doen voor die kut havoklas waar ik in zat.
    Misschien kan je een rap doen met je groepje, wellicht is dat makkelijker :]


    Hoezo ben je jaloers?
    Hou je van zingen?(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Boh, jealous.
    Wij hebben niet eens muziek D:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik moest dat vorig jaar doen. Ik zat ook in een groepje van drie en we moesten allemaal zingen voor de microfoon. Ik was de enige die je hoorde zingen, de andere twee zongen helemaal niet mee!(nee, dat vond ik echt niet leuk!)Ik kreeg daardoor wél een acht.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2011 - 21:25 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Dreamwalker schreef:
    Vorig jaar moest dat. Iedereen zong om het stilst.(krul)
    Maar eigenlijk valt het mee hoor. Er zit sowieso wel iemand tussen die nog heel wat slechter is dan jou.


    Ja, ik had toen een geweldig excuus zodat ik nooit moest meedoen. haha (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Zoek een heel makkelijk liedje. Misschien cabaret ofzo, daar doen ze meestal niet zo moeilijk, geloof ik. ^^

    Ik moet muziek maken voor een cijfer, maar dan mag je ook een instrument of iets bespelen. Wel als ik muziek in de 2e fase kies moet ik écht gaan zingen (nu doen we het alleen met de hele muziekklas). In de 6e moet ik dan ook voor een grote groep mensen optreden, en zingen. Maar ik weet zeker dat ik het tegen die tijd wel onder de knie heb. ^^


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Stem voor dat jullie Glee - Don't Stop Believing doen en jij de achtergrond muziek wel doet! (nerd)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Zoiets zouden wy echt nooit moeten doen op school xd (:


    Save me from myself.

    Haha, dat moest ik ook doen. Heb ik dus niet gedaan! Ik ga me niet belachelijk maken, dus gaf ze mij een 0. Mijn ouders waren niet kwaad fso, '&n ik heb mezelf van een afgang gered! Win win situatie. (:

    reyon schreef:
    (...)

    Ja, ik had toen een geweldig excuus zodat ik nooit moest meedoen. haha (krul)


    Ik wil jouw geweldige excuus nu graag horen(nerd)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.