• een droge facebookconversatie xD

    ik:weet je waar ik nu enrom veel zin in heb? ;P

    hij:in mij

    ik:ook xD

    hij:chocolade
    pitta
    pizza
    spaghetti
    lasangje
    snoepjes

    ik:gatver,joke verpest --' al van de eerste gok juist xD

    hij:muffin

    ik:en dit is het moment waar ik honger krijg

    hij:ik ben gwn goe

    ik:uhu uhu?


    we kennen elkaar nog niet zo lang, maar toch; daarom hou ik van hem! om zijn geniale antwoorden, het feit dat hij me beter kent dan ik soms denk en ook gewoon omdat ik er zo veel lol mee heb! en ik hou van hem omdat hij soms zo'n irritante idioot is die niet kan stoppen met me te poken xD achja, hij is zo cute, en we zijn zelfde nivau enzo... ^^

    om het nuttig te houden;
    waarom hou jij van je vriendje, en als je dat niet hebt, wat zie je het liefst in een jongen?


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Haha geniaal xd

    en ehm ik heb geen vriendje ;D en ik weet niet precies wat ik et liefst zie in een jongen ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ik zie het liefst humor en dezelfde interesse's :D

    Wat zie ik het liefst in een jongen? Iemand die lol kan maken, gedisciplineerd in school en/of werk is (dus een beetje serieus bezig is met z'n toekomst) en enigszinds fatsoenlijk en zo open als een boek is. Die combinatie die ik zoek is heel zeldzaam en dat is de hoofdverklaring waarom ik bijna drie jaar vrijgezel ben.


    No growth of the heart is ever a waste

    pielipino schreef:
    ik zie het liefst humor en dezelfde interesse's :D


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ik vind mijn vriendje niet lief, want hij doet de laatste tijd heel stom tegen me.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Bij mij heeft hij altijd op elk ding wat ik zeg een seksistisch antwoord,, en dan lacht hij er altijd zo super verlegen en schattig bij..


    Nvt

    Omdat hij de liefste jongen van de hele wereld is. Ik kan lachen met hem, serieus zijn, eigenlijk alles doen met hem. Ik voel me goed bij hem, hoe belachelijk ik ook doe. Hij staat altijd voor me klaar, is er altijd om me te troosten. Neemt mij voor op alles en iedereen. Hij maakt me gelukkig (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right