• Ik kom er net achter dat wanneer ik mijn verhaaltitel intyp in de zoekbalk, de titel in het zoekresultaat ook deels bestaat uit tekst van op mijn voorpagina:


    Ik heb al eens gekeken of ik toevallig vreemde codes had gebruikt, maar op het eerste zicht was dat toch niet het geval. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    What the shit. :')
    Moet toch iets zijn dat verkeerd gegaan is denk ik.

    Kan je de code van je story eens delen? Misschien kan iemand zo zien waar het aan ligt?

    [ bericht aangepast op 3 dec 2015 - 18:39 ]


    If I were once a planet, you were the axis

    Dúath: Dark Shadow






    Wanneer een oud kwaad zich weer in Midden-Aarde vestigt, breken onzekere tijden uit voor de Elfen, mensen, dwergen en hobbits. Een vondst in de vorm van een ring lijkt echter de kaarten te keren. Als ze deze kunnen vernietigen, zal het kwaad voor eens en voor altijd voorbij zijn. Toch heeft de duistere heer ook zijn eigen agenda, waar de halfelf Andúnë Gurthang een grote rol in speelt. Na jaren in de duisternis tegen haar te hebben gesproken, heeft hij haar omgevormd tot zijn eigen wapen, dat klaar is om alle bewoners van Midden-Aarde weg te vegen en het pad vrij te maken voor een nieuwe heerser.



    She remembered the sun
    From the world long ago
    In the time before darkness and wander

    Heather Dale





    Lord of the Rings
    Eerste Vertelsel over de Zilveren


    Winnaar van de Beste Midden-Aarde verhaallijn van Quizlet 2014 en Beste Midden-Aarde Ship met Elrali
    De rechten van het Elfs dat ik gebruik gaan naar Tolkien (met dank aan Bloodrider
    De cover is gemaakt door DreamerN
    De border is gemaakt door Kirishima
    Dit deel volgt de verhaallijn van the Lord of the Rings, hoewel ik matig-sterk zal afwijken. Alle Vertelsels zijn afzonderlijk van elkaar te lezen.
    Do you prefer reading this story in English? Click .

    Dit verhaal mag gerecenseerd worden.

    Begonnen op: 20/06/2014
    Geëindigd op: -






    "Aaaaaagh, ik hou van je schrijfstijl! ;3 <3" - Kilicious
    "Je schrijft prachtig! Ga zo door!" - LokiLaufeyson
    "Oh super!! Echt geweldig hoe je alles zo schrijft! Net als een echt boek!" - ariya
    "Ik hou echt heel veel van dit verhaal." - OakenshieId
    "Dit is echt serieus het beste verhaal op Q.
    Je schrijft zo goed . I love it." - LoveOlympici


    ______

    Het lijkt toch enkel te gebeuren als ik kijk in de zoekresultaten. In de top is de titel namelijk normaal :/


    EDIT: Probleem opgelost! Ik had een Wattpad-code in de story geplakt. Toen ik deze verwijderde zag alles er weer normaal uit ^^

    [ bericht aangepast op 3 dec 2015 - 19:24 ]


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Morse schreef:
    Dúath: Dark Shadow






    Wanneer een oud kwaad zich weer in Midden-Aarde vestigt, breken onzekere tijden uit voor de Elfen, mensen, dwergen en hobbits. Een vondst in de vorm van een ring lijkt echter de kaarten te keren. Als ze deze kunnen vernietigen, zal het kwaad voor eens en voor altijd voorbij zijn. Toch heeft de duistere heer ook zijn eigen agenda, waar de halfelf Andúnë Gurthang een grote rol in speelt. Na jaren in de duisternis tegen haar te hebben gesproken, heeft hij haar omgevormd tot zijn eigen wapen, dat klaar is om alle bewoners van Midden-Aarde weg te vegen en het pad vrij te maken voor een nieuwe heerser.



    She remembered the sun
    From the world long ago
    In the time before darkness and wander

    Heather Dale





    Lord of the Rings
    Eerste Vertelsel over de Zilveren


    Winnaar van de Beste Midden-Aarde verhaallijn van Quizlet 2014 en Beste Midden-Aarde Ship met Elrali
    De rechten van het Elfs dat ik gebruik gaan naar Tolkien (met dank aan Bloodrider
    De cover is gemaakt door DreamerN
    De border is gemaakt door Kirishima
    Dit deel volgt de verhaallijn van the Lord of the Rings, hoewel ik matig-sterk zal afwijken. Alle Vertelsels zijn afzonderlijk van elkaar te lezen.
    Do you prefer reading this story in English? Click .

    Dit verhaal mag gerecenseerd worden.

    Begonnen op: 20/06/2014
    Geëindigd op: -






    "Aaaaaagh, ik hou van je schrijfstijl! ;3 <3" - Kilicious
    "Je schrijft prachtig! Ga zo door!" - LokiLaufeyson
    "Oh super!! Echt geweldig hoe je alles zo schrijft! Net als een echt boek!" - ariya
    "Ik hou echt heel veel van dit verhaal." - OakenshieId
    "Dit is echt serieus het beste verhaal op Q.
    Je schrijft zo goed . I love it." - LoveOlympici


    ______

    Het lijkt toch enkel te gebeuren als ik kijk in de zoekresultaten. In de top is de titel namelijk normaal :/


    EDIT: Probleem opgelost! Ik had een Wattpad-code in de story geplakt. Toen ik deze verwijderde zag alles er weer normaal uit ^^


    Goedzo!


    If I were once a planet, you were the axis

    -> Slotje omdat het opgelost is!


    What would Emma do?