• Ik heb een nieuwe story gemaakt.

Nicholas Keagan is een kunstschaatser en krijgt voor het programma 'Sterren dansen op het ijs' een nieuwe schaatspartner toegewezen. Hij moet haar leren kunstschaatsen om iedere week een kür te laten zien. Het meisje heet Lily Morris en is opkomend schrijfster. Het meisje intrigeert hem, maar hij negeert het gevoel. Ze is namelijk nog maar 19 en hij al 32.

A kiss from a rose.
    Hoofdstuk 1.

Zouden jullie hem willen lezen?

[ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 13:37 ]

And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

Yeah, een promoottopic (A)
    Je moet deze wel blijven updaten he? :'D
    elke keer als je nieuwe chapter hebt
    even neerzetten, zo wordt hij ook
    nog eens omhoog geschopt :Y)

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Hoofdstuk 2.
    Laat alsjeblieft een reactie achter!

And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

Hoofdstuk 3.

Hoofdstuk 4.

Well I compare you to a kiss from a rose.
    Prachtig nummer _O_

[ bericht aangepast op 24 feb 2011 - 18:40 ]

No growth of the heart is ever a waste

TheBoss schreef:
    Well I compare you to a kiss from a rose.
    Prachtig nummer _O_

Vond ik nou ook ^^

haha, iedereen addicted :'D

Anyway, je hebt gene Engelse zinnetjes.
    -stalkt emt hooivork-

Lol, neehoor.

Ik ben nog steeds verliefd op ej verhaal =$
    Gauw chapter 4 lezen 8D

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Chapter 7.

Eight

Twelve

Hoofdstuk 22.