• De stelling van vandaag luidt:
    Thuisscholing moet algemeen toegestaan worden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    I am an idiot, I move.

    Nee, want er kan vast niet 100 procent gecontroleerd worden of de ouders wel goed hun kind les geven en de kinderen missen veel sociaal contact met hun leeftijdsgenootjes (:

    Sadism schreef:
    Nee, want er kan vast niet 100 procent gecontroleerd worden of de ouders wel goed hun kind les geven en de kinderen missen veel sociaal contact met hun leeftijdsgenootjes (:


    We accept the love we think we deserve.

    Oneens, we hebben al dat geld toch niet voor Janlul besteed aan scholen?


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Sadism schreef:
    Nee, want er kan vast niet 100 procent gecontroleerd worden of de ouders wel goed hun kind les geven en de kinderen missen veel sociaal contact met hun leeftijdsgenootjes (:


    Inderdaad:Y)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Sadism schreef:
    Nee, want er kan vast niet 100 procent gecontroleerd worden of de ouders wel goed hun kind les geven en de kinderen missen veel sociaal contact met hun leeftijdsgenootjes (:


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sadism schreef:
    Nee, want er kan vast niet 100 procent gecontroleerd worden of de ouders wel goed hun kind les geven en de kinderen missen veel sociaal contact met hun leeftijdsgenootjes (:


    everything, in time

    Mwah, ik denk dat het moet kunnen als je ouders dan een bepaald diploma ofzoiets hebben dat ze dat mogen doen, en dat het dan regelmatig gecontroleerd wordt. Maar het zou wel bakken met geld kosten...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    nou als je 100 kilometer van de eerste stad of dorp woont lijkt het me wel handig, maar over het algemeen nee.


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Nee, er zijn scholen genoeg :'D. Kinderen worden anders vrij asociaal lijkt me :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Sadism schreef:
    Nee, want er kan vast niet 100 procent gecontroleerd worden of de ouders wel goed hun kind les geven en de kinderen missen veel sociaal contact met hun leeftijdsgenootjes (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Nee, niet alle kinderen zijn hier geschikt voor en al helemaal niet alle ouders.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Nee, want dat gaat ten koste van sociale contacten. Denk ik :'D


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Sadism schreef:
    Nee, want er kan vast niet 100 procent gecontroleerd worden of de ouders wel goed hun kind les geven en de kinderen missen veel sociaal contact met hun leeftijdsgenootjes (:

    Smeagol schreef:
    nou als je 100 kilometer van de eerste stad of dorp woont lijkt het me wel handig, maar over het algemeen nee.


    inderdaad. Maar ik weet niet hoowr, hoeveel wonen er in nl 100 km van hun scholen af?


    SALVATORE BROTHERS - because two hot guys are better than one

    Oneens. Daar moeten mensen voor opgeleid worden -wat al geld kost- en dit moet dan regelmatig gecontroleerd worden en dat kost ook geld. Nee, dat gaat veel te veel geld kosten. We willen toch bezuinigen en niet geld gaan verspillen.


    To live would be an awfully big adventure