• De stelling van vandaag luidt:
    Thuisscholing moet algemeen toegestaan worden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    I am an idiot, I move.

    Sadism schreef:
    Nee, want er kan vast niet 100 procent gecontroleerd worden of de ouders wel goed hun kind les geven en de kinderen missen veel sociaal contact met hun leeftijdsgenootjes (:


    Live, love, laughing <3

    Half/half/\. Aan de ene kant wel, las je bijvoorbeel heel ang moet reizen voor school of dat er geen school van jouw geloof inde buurt is dat vind dat het wel mag, maar aan de andere kant ook neit want je kan niet controleren of er geod les gegeven wordt en kinderen missen sociaal contact met klasgenoten


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Sadism schreef:
    Nee, want er kan vast niet 100 procent gecontroleerd worden of de ouders wel goed hun kind les geven en de kinderen missen veel sociaal contact met hun leeftijdsgenootjes (:


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Sadism schreef:
    Nee, want er kan vast niet 100 procent gecontroleerd worden of de ouders wel goed hun kind les geven en de kinderen missen veel sociaal contact met hun leeftijdsgenootjes (:

    Eens.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    nee , echt niet!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Sadism schreef:
    Nee, want er kan vast niet 100 procent gecontroleerd worden of de ouders wel goed hun kind les geven en de kinderen missen veel sociaal contact met hun leeftijdsgenootjes (:


    That's the spirit (A)


    dude, i can move my toes

    Nog meer slecht onderwijs,goed idee.
    Oneens.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Dat is het toch al?


    Life is hard and then we die

    Sadism schreef:
    Nee, want er kan vast niet 100 procent gecontroleerd worden of de ouders wel goed hun kind les geven en de kinderen missen veel sociaal contact met hun leeftijdsgenootjes (:


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    ZeroGravity schreef:
    Nee, want dat gaat ten koste van sociale contacten. Denk ik :'D


    When I was born the devil said damn competition >.<

    Sadism schreef:
    Nee, want er kan vast niet 100 procent gecontroleerd worden of de ouders wel goed hun kind les geven en de kinderen missen veel sociaal contact met hun leeftijdsgenootjes (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    In België is dat al. :'D


    Only losers can act the way you do

    ik vind van niet(A)
    ze missen dan sociaal cotact
    en hoe wil je anders aan vrienden komen:$


    Uiteindelijk word je toch wie je zelf bent(A)

    Eens, maar wel met bepaalde redenen. Als jij gepest bent op school en het niet op een andere school wilt proberen, vind ik dat thuisscholing toegestaan is.
    En sociaal contact vind je ook wel ergens anders.


    Today will be Girl's Day party with you~