• Ik ben bezig met een DM story en ik probeer een Patronus voor hem te bedenken. Zijn patronus is nog niet bekend..
    Ik dacht misschien aan een pauw, omdat hij zo ijdel is, maar dat is misschien iets te meisjesachtig..
    Wat denken jullie?
    Laat please weten waaraan jij denkt en waarom?
    Dankjewel!
    xxxx'Mara(flower)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    een slang:Y) of een draak. Omdat het alle 2 groen isxD nee ik kan geen reden verzinnen maar dat vind ik goed bij hem passen


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Smeagol schreef:
    een slang:Y) of een draak. Omdat het alle 2 groen isxD nee ik kan geen reden verzinnen maar dat vind ik goed bij hem passen


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Een Fret.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik vind een pauw inderdaad wel goed... En anders misschien een haan ofzo. Maar dat is niet echt stoer :'D


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ik zou zeggen een slang, omdat zijn familie daar ook helemaal inzit...


    Fat chance.

    J.K. Rowling heeft ooit eens in een interview gezegd dat Draco niet in staat is een patronus te produceren.


    Happy Birthday my Potter!

    Oja en die van Lucius is toch al een pauw?


    Happy Birthday my Potter!

    Als je der 1 doet, moet je een witte vos doen. Die zijn sluw, maar ook best schuw.


    Happy Birthday my Potter!

    een leuke witte fred:XxD

    Courtesan schreef:
    Een Fret.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    een draak
    omdat hij draco heet ^^
    maar een fret vind ik ook leuk ^^


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    In mijn verhaal heb ik een kraai gebruikt, een kraai ziet er namelijk best schuldig uit, maar in werkelijkheid doet hij niks. (:

    Mijn andere optie was ook een pauw, die ik uiteindelijk niet heb genomen. Dus als ik jou was zou ik gewoon voor een pauw gaan!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    De Fret natuurlijk! *denkt weer grijnzend terug aan Harry Potter en de Vuurbeker*


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat dacht je hiervan:
    Eland: Trots, majestueus, macht, macho?

    En anders een pauw, want ik vind "Zelfvertrouwen, trots, schoonheid, arrogant, waardering van schoonheid" wel bij hem passen.
    Geen slang.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Zijn vaders Patronus is indd. al een pauw.
    Rowling zei in een interview eens "Tom Felton wilde graag een Luipaard als Patronus voor zijn karakter". Misschien kun jje dat gebruikken? En anders - heel cliché - een slang?


    Wear a necklace of rope, side by side with me