• Altijd van die vragen:

    Hoeveel vriendjes heb je al gehad?
    o Nog maar 1
    o 2-5
    0 Meer dan 5'

    Nooit staat er:
    o Ik heb nog geen vriendje gehad

    Het o'tje is een aanvink ding
    Of:
    Wat was jou langste relatie?
    o Een paar dagen
    o Een paar weken
    o Een paar maanden
    o Een jaar
    o Meer dan een jaar

    Nooit staat er
    o Ik heb nog geen relatie gehad


    Ik voel me zoooo gediscrimineerd (cat)
    Nee, ik heb ook geen behoefte aan een vriendje

    Wie voelt met mij mee? _O_

    Eupsie, het is bijna 4 uur, ik ga cup a soup maken _O_

    EDIT: Het is niet dat ik er nog niet aan toe ben, maar als je nog nooit écht verliefd bent geweest, en je hebt al tig vriendjes, dan heeft verkering toch geen enkele waarde meer?

    [ bericht aangepast op 24 feb 2011 - 17:17 ]

    Ik heb het zelfde als jij,altijd is het vriendje dit relatie dat verliefdheid zo. Leuk voor de mensen die nooit verliefd zijn geweest he.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Nee, natuurlijk staat er ''Ik heb nog geen virnedje gehad'', dat bestaat immers niet.

    YouAMD schreef:
    Nee, natuurlijk staat er ''Ik heb nog geen virnedje gehad'', dat bestaat immers niet.

    Die snap ik niet?

    YouAMD schreef:
    Nee, natuurlijk staat er ''Ik heb nog geen virnedje gehad'', dat bestaat immers niet.

    Doe niet zo irritant bijdehand -_-

    ontopic: Je bent pas 12, geef het wat tijd. Komt vanzelf ;P

    [ bericht aangepast op 24 feb 2011 - 17:08 ]


    ars moriendi

    Stekelenburg schreef:
    (...)
    Doe niet zo irritant bijdehand -_-

    ontopic: Je bent pas 12, geef het wat tijd. Komt vanzelf ;P

    Lieverd, ik vind je reactie liewf, maar eigenlijk zit ik er niet zo mee dat ik geen vriendje heb gehad, maar vind het gewoon gemeen dat iedereen vergeet dat er ook life-long-singles rondlopen, en niet iedereen met een waslijst ex-en rondloopt :Y)

    ILoveNynk schreef:
    (...)
    Lieverd, ik vind je reactie liewf, maar eigenlijk zit ik er niet zo mee dat ik geen vriendje heb gehad, maar vind het gewoon gemeen dat iedereen vergeet dat er ook life-long-singles rondlopen, en niet iedereen met een waslijst ex-en rondloopt :Y)

    haha jaa, ach weetje, als je nog zo jong bent is dat toch nog geen 'echte liefde'. Dus kinders die verkering hebben op hun 12/13e.. tsja.. ik weetniet.. kun je ook niet echt verkering noemen, vind ik (nerd)


    ars moriendi

    YouAMD schreef:
    Nee, natuurlijk staat er ''Ik heb nog geen virnedje gehad'', dat bestaat immers niet.

    Ah nu vat ik em, en weet je wat?
    Ik vind je héél kinderachtig. :Y)