• Ik dacht dat ik gek werd.
    Woensdag 23 februari 2011, 09:33
    Alle voetbalfans moeten er rekening mee houden dat er wellicht nooit meer een speler als Lionel Messi doorbreekt. Volgens Joaquín Caparrós, coach van Athletic de Bilbao, neigt de toekomst meer naar Cristiano Ronaldo's.

    'Messi is getalenteerder, meer een straatvoetballer', begon Joki zijn betoog in Marca. 'Helaas zullen we het moeten stellen zonder Messi's. Cristiano is de voetballer van de toekomst. Hij is meer een laboratorium-speler, fysiek machtig en completer.'

    De strijd om de landstitel tussen de twee Spaanse grootmachten is volgens Caparrós nog open. 'Madrid wint aan karakter en groeit. Maar het gat is vijf punten en dat is veel in een Liga waarin die twee clubs weinig punten verspelen. Tock kan het tik-tak van Real het winnen van het tikkie-takkie van Barça.'



    Ik vind Ronaldo nog steeds een arrogant, vies ventje die misbruik maakt van zijn looks en zijn benen opent voor elke vrouw met mooie rondingen en rijk is want 9 kansen op de 10 blinken ze van de chirurgie. Kortom alle Barbie familieleden.

    Sorry voor de fans.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2011 - 18:51 ]


    all I want is the taste that your lips allow

    AHAHAHAHA, ik moest even lahcen om die titel van je :)


    SLOAN.

    GADVERDEGADVER.
    Ronaldo is gewoon lelijk van zelfliefde, maakt overal maar babietjes en betaald dan miljoenen om het stil te houden en hij is ook nog eens een snotneus die denkt dattie heel wat is op het veld.

    Hij is de meest hatelijke speler die er is voor mij.

    Messi daarentegen vind ik echt een prachtvent. <'3

    [ bericht aangepast op 24 feb 2011 - 18:48 ]


    ars moriendi

    Stekelenburg schreef:
    GADVERDEGADVER.
    Ronaldo is gewoon lelijk van zelfliefde, maakt overal maar babietjes en betaald dan miljoenen om het stil te houden en hij is ook nog eens een snotneus die denkt dattie heel wat is op het veld.

    Hij is de meest hatelijke speler die er is voor mij.

    Amen.

    Je bent wel Fransesco Totti vergeten als meest hatelijke speler, maar Ronaldo is tweede._O_


    all I want is the taste that your lips allow

    HAHAHA, jouw titel jonge. En hoe je dat zegt over Ronaldo vind ik genius xd


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Penelope schreef:
    HAHAHA, jouw titel jonge. En hoe je dat zegt over Ronaldo vind ik genius xd

    Het stond zo in het artikel.(krul)


    all I want is the taste that your lips allow

    En wat ze in het artikel zeggen over dat getikkie-takkie, dat van Barcelona vind ik persoonlijk toch beter, Mooier voetbal om te zien.


    all I want is the taste that your lips allow

    RONALDO KAN DE POT OP :Y)

    - sorry voor de fans <3 -

    [ bericht aangepast op 26 feb 2011 - 20:34 ]


    Save me from myself.

    mmm Ronaldo vind ik eigenlijk niet eens zo geweldig...

    Kijk Stekeleburg is best geniaal weetje :P hele goede keeper...
    en van der wiel...doet et niet altijd even goed, maar als ie et goed doet doet ie et ook wel erg goed haha :P

    ach zowieso mag ik ronaldo niet xD


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik vind Ronaldo een goede speler. Ook beter dan Messi. Maar verder heb ik toch niets met hem ;'D


    effort never betrays you

    Fuck Messi! Ronaldo FTW!


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Dreamwalker schreef:
    Ik vind Ronaldo een goede speler. Ook beter dan Messi. Maar verder heb ik toch niets met hem ;'D

    Ik heb niet gezegt dat hij geen goede voetballer is, Messi is wél beter. Ik kan gewoon hem als persoon niet af, echt waar. Ik krijg het van hem.


    all I want is the taste that your lips allow

    BURRITO schreef:
    (...)
    Ik heb niet gezegt dat hij geen goede voetballer is, Messi is wél beter. Ik kan gewoon hem als persoon niet af, echt waar. Ik krijg het van hem.
    Het is niet omdat de media zegt dat Messi de beste is dat dat ook werkelijk zo is. Persoonlijk vindt ik de twee niet te vergelijken. Ze hebben beide een andere speelstijl én daarbij spelen ze beide in een ander team.
    Daarbij, al die vooroordelen dat Ronaldo de grootste player ooit is en seks heeft met ieder meisje is gewoon zielig. Wie weet is hij wel een heel trouw en grappig persoon..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    MOCMOC schreef:
    (...)Het is niet omdat de media zegt dat Messi de beste is dat dat ook werkelijk zo is. Persoonlijk vindt ik de twee niet te vergelijken. Ze hebben beide een andere speelstijl én daarbij spelen ze beide in een ander team.
    Daarbij, al die vooroordelen dat Ronaldo de grootste player ooit is en seks heeft met ieder meisje is gewoon zielig. Wie weet is hij wel een heel trouw en grappig persoon..

    Het is niet omdat ik zeg dat Messi beter is dat ik de media volg hoor. Zijn speelstijl spreekt me veel meer aan dan die van Ronaldo. Ik heb niet gezegt dat hij slecht is, maar Messi is het tikkeltje beter volgens mij.

    Er zijn ook veel foto's die bezwijzen dat hij een player is en ja wie weet is hij wel lief enzo, maar daar heb ik nog geen bewijzen van gezien.


    all I want is the taste that your lips allow

    Helios schreef:
    mmm Ronaldo vind ik eigenlijk niet eens zo geweldig...

    Kijk Stekeleburg is best geniaal weetje :P hele goede keeper...
    en van der wiel...doet et niet altijd even goed, maar als ie et goed doet doet ie et ook wel erg goed haha :P

    ach zowieso mag ik ronaldo niet xD

    Lieve kleine Stekel is de beste keeper van de wereld, en als hij dat nou nog niet zwart op wit op papier heeft staan, wacht maar af, dat komt vanzelf. :Y)


    ars moriendi

    Gaat de voetbalwereld nu ook nog neigen naar commercieel gezeik of zo?


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.