• De liefdesgeschiedenis gaat jaren, eeuwen terug. Het bekendst is waarschijnlijk Romeo en Julia. Waarom dit verhaal zo’n succes was? Verboden liefde. En het woord verboden maakt deze liefde juist zo opwindend en spannend. En zo ging het door. Met Jack en Rose in de Titanic. Met Bella en Edward in Twilight. De verhalen werden steeds in een ander jasje gestoken met een ander, moderner decor. Maar het oorspronkelijke verhaal bleef. Jack was arm, Rose was rijk. Bella is een mens, Edward een vampier. Twee totaal verschillende mensen, twee verschillende afkomsten. Maar wat gebeurt er als je twee vrienden bij elkaar zet die elkaar al door en door kennen? Spanning is er niet, en deze liefde is ook niet verboden. Door omstandigheden worden Cecilia en Rhoan gedwongen om samen te zijn. Wat gebeurt er als liefde niet verboden is en gebeurt tussen twee totaal verschillende mensen maar tussen gedwongen is en tussen twee mensen die elkaar door en door kennen?

    1. Zouden jullie dit willen lezen?
    2. Idee voor een titel?

    [ bericht aangepast op 24 feb 2011 - 19:06 ]


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Leuke inleiding!
    ik zou het wel willen lezen, en euhm een titel..
    Our love ain't no lovestory? ik weet niks, sorry :$


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    oe, lijkt me wel een leuk verhaal. (:
    maarrem, nee ik weet geen titel. ;3
    haha inspiratieloos. ;$


    Als ik val, sta ik op. Als ik sta, val ik op.

    Hoofdstuk 1


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Hoofdstuk 2


    Travel far enough, you'll meet yourself

    _O_


    SLOAN.

    Lijkt me superleuk! Ik zie dat er al hoofdstukken zijn, dus ik ga hem lezen (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Schopje.

    Hoofdstuk 3


    Travel far enough, you'll meet yourself