• Ik heb dus mijn tweede song gemaakt. Niet professioneel fzo maar de vraag is vinden jullie hem goed? Want eerlijk gezegd vind hem zelf niet zo goed. Zoals ik al zei ik volg geen zanglessen maar ga er dus wel nemen dus mijn stem word verbeterd. Ik kan niet luider zingen het licht echt aan mijn micro en mss komt er wel een nieuwe versie.
    klik

    Als je hem niet goed vind, waarom zet je hem dan op youtube?
    ;p
    Ik vind hem persoonlijk ook niet zo goed.
    en je Engels uitspraak moet je misschien een beetje verbeteren;x
    En de rest heb ik allemaal al een keertje gezegd in je andere topic.

    Als je zangles neemt, zal het een stuk beter zijn denk ik.


    Me so good.

    Ik vind het niet logisch dat je iets wat je niet goed vind op internet plaatst. Maar oké. Ik vind het ook niet goed, je bent niet erg toonvast.


    ars moriendi

    Stekelenburg schreef:
    Ik vind het niet logisch dat je iets wat je niet goed vind op internet plaatst. Maar oké. Ik vind het ook niet goed, je bent niet erg toonvast.

    iemand had het me aangeraden het toch te doen om feedback te krijgen

    Nu ga ik echt heel eerlijk tegen je zijn, maar ik vind het gewoon níet zo mooi klinken, en als JIJ het niet wilt, moet je je ook niet over laten halen, het staat nu op internet en geloof me, het zal nu altijd wel ergens te vinden zijn op internet!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Armistice schreef:
    Nu ga ik echt heel eerlijk tegen je zijn, maar ik vind het gewoon níet zo mooi klinken, en als JIJ het niet wilt, moet je je ook niet over laten halen, het staat nu op internet en geloof me, het zal nu altijd wel ergens te vinden zijn op internet!

    Wat feedback kan toch geen kwaad

    noch reacties?

    Ik hoor je niet zingen?


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Animale schreef:
    Ik hoor je niet zingen?

    ? normaal moet je het wel horen :s

    nog mensen?

    Topic-Omhoog-Schopper


    Me so good.

    Sorry, maar ik vind het echt niet goed


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Sorry, maar ik vind het echt niet goed

    Vind het lelijk.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Carousel schreef:
    (...)

    vind je de eerste beter dan?

    Oefenen, oefenen en nog meer oefenen. Kijk naar je zwakke punten en probeer jezelf daar te verbeteren en versterk je goede punten.
    En daarbij, je zingt nog altijd beter dan mij, so be proud ;D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen