• Justin Bieber heeft niet alleen zijn haar verloren, het lijkt er nu ook op dat de zanger fans verliest.


    Eerder deze week liet het tieneridool zijn kapsel kortwieken door de kapper. Maar Justin's fans vinden zijn nieuwe look niet zo geslaagd. Binnen een paar uur nadat een foto van zijn nieuwe kapsel op het internet verscheen, verloor de 16-jarige zanger maar liefst 80.000 followers op Twitter!

    Maar dat zijn schare fans nu iets kleiner is geworden, doet hem niet veel. "Ja, het klopt. Ik heb een kort koppie. Ik vind het leuk", twitterde hij niet lang daarna. En In de talkshow van Ellen Degenres zei hij: "Mensen werden helemaal gek, maar het maakt me echt helemaal niets uit."

    De zanger hoeft zich (nog) geen zorgen te maken, want hij heeft nog zo'n 7,5 miljoen fans die hem volgen op Twitter.


    Bron

    Omijngod, dit vind ik echt stom.
    Die meiden zijn nooite echt fan geweest neem ik aan.


    <3

    Razac schreef:
    falers.


    Me so good.

    Oke. Kut voor hem.
    Die fans zijn trouwens wel een beetje... weird? Like je bent toch geen JB fan om zijn haar?


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Funeral schreef:
    Oke. Kut voor hem.
    Die fans zijn trouwens wel een beetje... weird? Like je bent toch geen JB fan om zijn haar?


    Ik in iedergeval niet. :')


    <3

    Saffier schreef:
    Dan zijn het zwakke fans. Je bent fan van iemand om zijn performance, niet uiterlijk


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Saffier schreef:
    Dan zijn het zwakke fans. Je bent fan van iemand om zijn performance, niet uiterlijk


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Dat is laag van die 'fans'.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Omg, haha, zwak. :') ik heb respect voor zijn reactie. Maar ja, zo blijkt, sommige fans van Bieber zijn zwak. Ik bedoel, wat was er nou zo geweldig aan z'n haar? Zoveel jongens hebben het zo .__. Ik vind trouwens z'n nieuwe haar beter.


    Destroy what destroys you.

    Stekelenburg schreef:
    Joh, waarom zag ik die aankomen? -_-


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    zijn haar is maar fxckin een paar cm korter? wtf, waar maakt iedereen zich druk om.


    Smiling but close to tears.

    Nou, dat was wel te verwachten. Zijn haar was een beetje zijn handelsmerk hè. Ik vind die 'fans' trouwens geen 'fans', maar dat is al genoeg gezegd hier ;')


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ZeroGravity schreef:
    Dat is echt gewoon vréémd. Wie is er nou fan van iemand om zijn haar :O

    Idd, dat is gwn zo dom!


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Ik vind z'n nieuwe haar echt super,
    maar ik ben ook geen fan meer.
    Ik zweer bij de vlaamse Ian thomas hoelen!
    (vlaamse bieber)
    hij woont dich bij mij,
    ik ben echt een fan!

    Weetje, de meerderheid van de fans zijn sowieso fans vanwege zijn uiterlijk.


    We accept the love we think we deserve.

    ZeroGravity schreef:
    Dat is echt gewoon vréémd. Wie is er nou fan van iemand om zijn haar :O


    haha


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Hij is zo cute met dat nieuwe kapsel. ;3!
    i like it.


    Smile and live.