• FanFic-ers hebben over het algemeen een hekel aan Q,

    hebben wij Q-ers ook een hekel aan hen?

    Edit: Ik heb dit topic niet geopend om iemand te beleding of om ruzie te zoeken, ik vraag gewoon naar de mening van Q-ers

    [ bericht aangepast op 25 feb 2011 - 17:21 ]


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Mercurial schreef:
    Ik wist niet eens dat het bestond, dus ik ben meningloos. (krul)


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    wat zijn dat FANFIC???

    [ bericht aangepast op 26 feb 2011 - 17:02 ]


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Guys, I mean.. Seriously?

    Ik zit ook op FF. Ik ben daar heel actief.
    Wij hebben geen hekel aan Quizlet. Ik zit hier toch ook? [ik kom hier misschien wat minder vaak, maar dat komt omdat mijn voorkeur daar ligt en omdat ik die site al langer ken]
    Já, er wordt niet altijd positief gesproken over Quizlet, maar om de zoveel tijd is er een stroomvloed aan Quizletters, die niets anders doen dan de site, het forum en ons beledigen, alles 'stom' en 'saai' en 'dood' vinden.
    Ook komt er om de zoveel tijd een enkele van deze site om te vertellen dat het een slechte site zou zijn, en dat Quizlet beter is. Ik ben laatst nog doodgewenst door iemand die zichzelf 'Poepkop' noemde.

    Maar dat betekent niet dat we niet iedereen met open armen ontvangen. De meesten op FF zijn uiterlijk vriendelijke mensen. Er zijn zat mensen van Quizlet naar FF verhuisd.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Emma ftw.
    Poepkop was irritant (cat).
    Ik ging ook van Q naar FF, toen met de databasecrash, en zodra ik met mensen begon te praten hoorde ik : iedereen is welkom. Zolang er maar niet gespamd wordt. En als je het niet leuk vindt op FF, ga er dan niet heen...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Eurydice schreef:
    Guys, I mean.. Seriously?

    Ik zit ook op FF. Ik ben daar heel actief.
    Wij hebben geen hekel aan Quizlet. Ik zit hier toch ook? [ik kom hier misschien wat minder vaak, maar dat komt omdat mijn voorkeur daar ligt en omdat ik die site al langer ken]
    Já, er wordt niet altijd positief gesproken over Quizlet, maar om de zoveel tijd is er een stroomvloed aan Quizletters, die niets anders doen dan de site, het forum en ons beledigen, alles 'stom' en 'saai' en 'dood' vinden.
    Ook komt er om de zoveel tijd een enkele van deze site om te vertellen dat het een slechte site zou zijn, en dat Quizlet beter is. Ik ben laatst nog doodgewenst door iemand die zichzelf 'Poepkop' noemde.

    Maar dat betekent niet dat we niet iedereen met open armen ontvangen. De meesten op FF zijn uiterlijk vriendelijke mensen. Er zijn zat mensen van Quizlet naar FF verhuisd.



    Ik zit op beide.
    En ik werd ook dood gewenst door een poepkop terwijl ik zelf een q'er ben


    "Ignite, my love. Ignite."

    leem.

    Ja, maar poepkop wenste juist toch alle 'overlopers' dood :'D


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Socrates schreef:
    Ja, maar poepkop wenste juist toch alle 'overlopers' dood :'D
    Ik ben geen 'overloper', aangezien ik eerder op FF zat dan op Q. Waarschijnlijk stond ik haar gewoon niet aan xd


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Ik weet niet, ze kende mij niet, denk ik.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Socrates schreef:
    Ik weet niet, ze kende mij niet, denk ik.
    Ik ben misschien te actief om over het hoofd te zien *fluit onschuldig*


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Socrates schreef:
    Ik weet niet, ze kende mij niet, denk ik.



    Mij dan blijkbaar wel


    "Ignite, my love. Ignite."

    Sarita, jij bent niet te missen :'D


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Socrates schreef:
    Sarita, jij bent niet te missen :'D


    Ik ben berucht -loopt met geweer en neuried pink panter deuntje-


    "Ignite, my love. Ignite."

    Haha, dat bedoelde ik niet. Maar op het punt dat poepkop daar was waren wij best wel actief samen de boel aan het volspammen :'D


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    ILoveNynk schreef:
    (...)
    Maar even 100% eerlijk, FF zegt ook wel eens wat over Q, en wij, althans ik, ren dan ook neit naar FF om te gaan zeggen dat het niet waar is.

    In de zin van 'Wij haten Quizlet' niet dus. En ik heb niemand gevraagd om dat te doen, dus whatever.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.