• Ik ben een enorme horror fan, klassiekers zoals psycho, nightmare on elmstreet, the shining en suspiria of asian horrors (shutter vb) zijn dan ook mijn grote favorieten.
    Ik ben niet bang van wat bloed of gory scenes. De films die ik alleen bekijk zijn meestal wel wat te veel voor horrorleken.
    De vorige keer dat ik een film mocht uitkiezen, werd ik door de mensen van mijn klas een psycho genoemd.
    (the hills have eyes, mijn klasgenoten zijn bange wezels op het vlak van horror)

    Mijn vriendje is ook een horrorleek, en onlangs hebben we besloten om samen eens een horror te bekijken. Ik mag kiezen welke film...
    en ik heb geen idee wat te kiezen.
    Het moet een film zijn die niet té gory is en ook niet té veel naaktscenes bevat (ander kunnen er awkward momenten opduiken)
    Klassiekers zijn uit den boze (onder het motto: oude films zijn saai, schat)
    Verder is hij bang van dingen zoals geesten (omdat je ze niet kan verslaan) en kleine creepy meisjes, die mogen er dus niet in.

    Hebben jullie enig idee wat te kiezen?


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Scream? Die films vind ik grappig, maar je schrikt wel af en toe flink.


    26 - 02 - '16

    Hm, er valt vrij veel van mijn soorten horror af als ik het zo lees. :')

    -The Cube.
    -Saw, maar ik denk dat deze niks worden met je vriend. :')
    -The Mummy.
    -Mirrors.
    -Dark Shadows vond ik geweldig. ;p

    En anders kijk je toch gewoon Scary Movie? :')


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    Hm, er valt vrij veel van mijn soorten horror af als ik het zo lees. :')

    -The Cube.
    -Saw, maar ik denk dat deze niks worden met je vriend. :')
    -The Mummy.
    -Mirrors.
    -Dark Shadows vond ik geweldig. ;p

    En anders kijk je toch gewoon Scary Movie? :')


    Ik heb ook zo'n gevoel als ik de don't lijst bekijk...
    Alles waar ik verzot op ben, is hij doodsbang van.
    En (hoe erg het ook mag klinken) tijdens scary movie 3 was hij ook bang van het Samara-achtige meisje. :p


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    TheRipper schreef:
    (...)

    Ik heb ook zo'n gevoel als ik de don't lijst bekijk...
    Alles waar ik verzot op ben, is hij doodsbang van.
    En (hoe erg het ook mag klinken) tijdens scary movie 3 was hij ook bang van het Samara-achtige meisje. :p


    Haha, mijn vriendin is net zo bang voor dat meisje als die jongen uit vier. :') Of je kiest juist een enge film uit, weet je zeker dat hij zich aan je vastklampt. Tenminste, dat denk ik.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ehm, ik keek gister met een vriendin een horror over Tsjernobyl... Tsjernobyl Diaries heette ie geloof ik. Hij was niet al te eng, dus volgens mij wel geschikt :3.


    i put the fun in funeral

    Backfire schreef:
    Ehm, ik keek gister met een vriendin een horror over Tsjernobyl... Tsjernobyl Diaries heette ie geloof ik. Hij was niet al te eng, dus volgens mij wel geschikt :3.

    Die is redelijk recent geloof ik... ik heb hem zelf nog nooit gezien omdat ik niet zeker weet of hij het kijken wel waard is. Ik hou meestal niet zo van nieuwe films, maar ik zal hem zeker nog bekijken. Misschien issie wel goed voor mijn vriend. Zolang hij niet bang achter de zetel kruipt, ben ik gelukkig.


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Kijk I spit on your grave (cat)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Scary Movie! Voor de horror-fans geen enge film, voor de niet horror-fans schijnbaar wel >.<


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Spotgaai schreef:
    Scary Movie! Voor de horror-fans geen enge film, voor de niet horror-fans schijnbaar wel >.<


    •*• Lululu •*•

    Hostel?


    Bad decisions make good stories.

    Fright Night? Die vond ik nog wel te doen. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    LunarFlower schreef:
    Kijk I spit on your grave (cat)

    Hahaha... oh, okay.
    Je bedoelt waarschijnlijk de remake met de wraakscenes met vogels en bijtend zuur?
    I love it, echt feministisch.
    jammer genoeg niet echt bekijkbaar voor de mannelijke wederhelft (nerd)


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    LunarFlower schreef:
    Kijk I spit on your grave (cat)

    "Een schrijfster trekt zich voor haar nieuwste boek terug in een verlaten huisje in de bossen. Hier wordt ze op brute wijze overvallen en verkracht en voor dood achtergelaten."
    Ja, echt nice die film hoor. (cat).


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sinister is creepy shit.


    ars moriendi

    Tortura schreef:
    (...)
    "Een schrijfster trekt zich voor haar nieuwste boek terug in een verlaten huisje in de bossen. Hier wordt ze op brute wijze overvallen en verkracht en voor dood achtergelaten."
    Ja, echt nice die film hoor. (cat).


    Oooh, daar heb ik over gehoord. Die wil ik echt nog zien.


    i put the fun in funeral