• Ik heb me dus rot gewerkt op mijn profielwerkstuk.
    Alleen heb ik een heel moeilijk onderwerp waar weinig over te vinden valt. En wat ik kan vinden is in zo'n moeilijk Nederlands geschreven dat ik het gewoon niet snap.
    En eerst zei mijn leraar dat het allemaal wel goed was.
    Krijg ik vandaag een mail, dat mijn werkstuk magertjes is en dat het maar te hopen is dat ik een hele goede presentatie hou anders krijg ik een onvoldoende:@.

    Maar dat vind ik dus zo dom, want ik moet hem maandag inleveren en dan komt die daar vandaag mee aanzetten --''

    Dus nu haat ik mijn leraar, want waars haal ik een onvoldoende >.<
    En dit is nogal belangrijk voor mijn eindexamen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ok? Dat is heel vervelend.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Belieburx schreef:
    Ok? Dat is heel vervelend.


    Ik moest even mijn frustratie kwijt x]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Dat is wel kut van hem ja. Misschien kan je iemand nog even gouw om hulp vragen?

    Sowieso is dat hele pww echt rot om te doen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    Dat is wel kut van hem ja. Misschien kan je iemand nog even gouw om hulp vragen?

    Sowieso is dat hele pww echt rot om te doen.


    Ja nogal ik haat dat werkstuk.
    Mijn vader gaat me waars helpen(cat).
    En ik moet dit weekend me maar uit de naad gaan werken x]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Stom. Ik zit pas in het vierde, maar ik heb echt geen idee wat ik erbij moet gaan verwachten, dus ik kan niet met je mee voelen. Sorry.
    Maar toch jammer.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ga gewoon zo'n super mooie presentatie maken, dat lukt je wel. _O_


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    StJimmy schreef:
    Dat is wel kut van hem ja. Misschien kan je iemand nog even gouw om hulp vragen?

    Sowieso is dat hele pww echt rot om te doen.


    We accept the love we think we deserve.

    Vraag mij maar niet om hulp, want onze presentatie bleek achteraf fucked up te zijn. Hij was te kort, terwijl we hem vier keer gerepeteerd hadden en exact op de juiste tijd uit kwamen. Like wtf >< Klotepws. Hoop echt voor je dat ze een beetje genadig zijn :]


    No growth of the heart is ever a waste