• Gisteren had ik al mijn stiften (je weet wel van die zwarte dikke stiften, van die watervaste) in alle kleuren meegenomen naar school. Ik heb die dag mijn eerste uur gespijbeld en heb dat hele uur op de wc doorgebracht. Niet omdat ik raar ben en graag op de wc zit, nee, ik heb op de deur van het laatste wchokje een gigantische tekening gemaakt. Ik mag dan wel ego klinken en niet kunnen tekenen, maar ik vond het geweldig. Er stonden regenbogen, vogels en allemaal op, en daaronder de tekst: 'SMILE, YOU'RE BEAUTIFUL'
    Ik hoorde veel kinderen erover praten en ik was zo blij! Dat het zich verspreed zegmaar.
    Toen kwam ik vandaag op school en ging kijken bij dat wchokje. Alles was weg. Je kon nog hele lichten strepen zien van de tekst, maar voor de rest, niks nada noppes.
    Ik weet dat ze altijd alle teksten overal weghalen, maar oke, dit vind ik zo egoistisch. Niet omdat ik het zo mooi vond en er zo lang over had gedaan, meer omdat ik het gewoon door iedereen wilden laten lezen.
    Ik ben zo depressed nu en na de vakantie jongens, breekt de pleures uit op school.
    Oke lang verhaal, jullie ook zulke egoïsten op school? (cat)

    [ bericht aangepast op 25 feb 2011 - 19:06 ]

    Noooh vet zonde van je tijd XD


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Doe het voortaan met verf XD
    en net zolang doen tot dat ie blijft.


    Some angels have no wings.

    Avery schreef:
    Noooh vet zonde van je tijd XD

    Ook! En ik was trouwens nog gepleurd in dat hokje (cat). Maarja, het was het waard. Grotendeels iedereen heeft het gelezen, haha.

    NOH! Ga de volgende keer gewoon de schoonmakers beschilderen :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Speaker schreef:
    NOH! Ga de volgende keer gewoon de schoonmakers beschilderen :'D

    Zo ja, wacht maar na de vakantie jongens (cat)

    Avery schreef:
    Noooh vet zonde van je tijd XD


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Gewoon nog een keer doen! :3
    Nee, bij ons laten ze alles staan xd Heb je wat te lezen als je op de wc zit..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Avery schreef:
    Noooh vet zonde van je tijd XD


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.