• Sorry dat ik er weer een toppic over open,maar ik heb zojuist mijn vriendin gesproken..je weet wel,die bij die gast zit.en ze heeft mij deze keer echt wel gekwetst me wa ze allemaal zei.alle,ni me slechte woorde,maar gewoon..ze heeft mij en mijn anderre vriende het gevoel gegeve alsof we niets meer voor haar beteken.en da is allemaal die gast zijn schuld.ik zei er tege da we ze terug wille.en hij antwoorde ni dus ik ben uit gevloge en ik heb hem kustgast genoemd,begint hij mij te bedreige.en mijn vriendin wilt da ni in zien,zei heziet het uit haar eige standpunt,en uit da van mij en mijn vriendinne wilt ze het ni bezien..ze kwam vandaag terug,maar ze heeft gezegd da ze vandaag tog ni terug komt..ik weet echt ni wa ik moet doen,want haar ouders wete waar ze is,en ik wouw naar de politie stappen,maar ik mocht ni van haar.ze zei da ik het ni moest doen,da ze morge terug komt en ze alles gaat uitlegge.maar ik ben echt teleurgesteld in haar en zei zegt gewoon da we jaloers zijn.wa wilt ge?da die ons laat valle voor een jonge?
    [/zeurzeur]

    BYEE CHARISSA LOVEYOUUU(H)


    I do not hook up.