• Justin Bieber (16) heeft onthuld dat hij onlangs een blauwtje heeft gelopen bij niemand minder dan Rihanna (23). De tienersensatie vertelde dat hij dinsdag de stoute schoenen aantrok en de popdiva meevroeg op date, maar de zij wees hem genadeloos af.

    Tijdens een interview met Chelsea Handler, gaf Justin toe dat hij de zangeres probeerde te versieren op haar 23ste verjaardag, toen zij een spetterend optreden gaf bij de NBA All-Star Game, maar hij wist Rihanna jammer genoeg niet overtuigen van zijn charmes.

    Omdat het meisjesidool gefotografeerd was aan de zijde van de S&M-zangeres, voelde de blonde presentatrice Justin aan de tand over zijn gevoelens voor RiRi, waarop hij antwoordde met: "Ja, ik heb haar mee uit gevraagd."
    Maar de Canadese zanger moest er helaas aan toevoegen: "Het is niet zo goed gegaan, aangezien ik ook niet met haar samen ben. Ik vroeg haar uit en ze zei gewoon, 'Jij bent veel te jong!'"

    BRON

    Zalig artikel :Y)

    HeroHUNTER schreef:
    Like, dat is logisch? En anders zou Rihanne toch maar dood gebliksemd worden door al die Beliebers


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    OMG. dat is echt hilarisch :'D


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    "jij bent veel te jong!" haha hard.


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    ik snap hem niet ze
    hij is toch met selena en hij vraagt rihanna uit?
    er zit wel 7 jaar verschil tussen hem en riri e
    bij selena maar 2

    wie kies je nou justin rihanna of selena?of iemand anders....


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    LEKKER VOOR JE BIEBER (puh) sorry beliebers :P


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    I love you Rihanna x]
    Lekkere deuk voor zijn veel te grote ego.

    eh duuuuuuh, hij is 16 --' Is logisch ;'D


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Dude hij is minderjarig en wil met een meerderjarig meisje.. is dat niet een droom voor elke jongen ;D

    Stiekem wil hij gwn dat Riri is bij hem doet zodat hij haar kan aangeven voor ongewenste intimidatie ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Tranquillity schreef:
    Hahaha. Geweldig :')


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Beter, meer kansen voor mij lol.


    Hope goes lost but never dies.

    Wat moet Rihanna nou met zo'n broekie?


    Has no one told you she's not breathing?

    HHAHAHAH
    dus het is al uit met Selena of gaat hij nu vreemd? :9~


    =

    Deserted schreef:
    Groot gelijk heeft ze toch ook!
    't slaat echt nergens op dat Justin dat deed.

    Mjah, hij stond al niet hoog bij me...


    Work hard and become a leader; be lazy and never succeed

    Hij is trouwens ook afgewezen door Emma Watson,


    =

    Ik zou ook nee zeggen hoor (a)


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.