• Ik hoorde van iemand dat Tom&Georg schijnen te roken, maar ik weet het dus niet zker, weten jullie of ze roken?, of misschien Gustav of Bill rookt?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ja Ze Roken wel Tom Georg en Bill Maar Gustav volgens mij nii..
    Tom rookt ook op de schrei live DVD..
    Maar ik heb ze aleen nog maar zien roken toen ze nog wat kleiner waren dusz kan zijn da ze nu nii meer roken..

    voor zover ik weet rookt gustav niet, georg en tom wel en bill heel af en toe..

    Bill niet, dat vind ie niet goed voor zn stem... tenminste, dat heb ik wel vaker gelezen...

    en Tom echt wel en kvind Georg er wel een type voor.. XD maar Gustav weet ik niet..


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    OK kzal het eens uitleggen he:D
    Dus , Tom en George roken zoals een gewone roker dus zeker 1 sigaretje per dag
    Bill rookt heel soms als hij bv zenuwachtig is voor een optreden dan gaat hij in een wc roken, zodat de anderen er geen last van hebben, maar als Tom en George Bill een sigaret zouden aanbieden zou Bill wel meeroken denk ik.
    En Gustav Brave,Goeie Gustav is de enige die NIET rookt van het 4-tal(dance)
    Mooi gezegd he:D al zegk het zelf
    Mjaah (doeg) (H) Xx


    everybody needs a song.

    nou
    bill tom en georg roken als ze gestrest zijn en nerveus enzo.
    maar mijn goede oude (uhum ) gustav rookt gelukkig niet(H) de schat:)

    OK kzal het eens uitleggen he:D
    Dus , Tom en George roken zoals een gewone roker dus zeker 1 sigaretje per dag

    Een gwone roker 1 sigaretje per dag??
    Uhum? Haha nee hoor minstens vier ofzo!! Teminste anders ben ik een extreme roker?:P


    You tell me i'm wrong, better prove you're right..

    het klopt wat thtomlove zegt. Tom weet k zeker. Dat van Bill ook... En georg zie k er wel voor aan dat weet k niet... Maar gustav rookt niet.

    Bill rookt ook maar niet verslaaf en dat is alleen voor de stress en anders niet hij heeft ook gezegd dat hij stopt
    en Tom en Georg roken ook maar niet verslaafd.
    Ik rookte ook VROEGER als ik gestresseert bent maar nu niet meer.
    En Gustav rookt niet.

    Ik hoorde van iemand dat Tom&Georg schijnen te roken, maar ik weet het dus niet zker, weten jullie of ze roken?, of misschien Gustav of Bill rookt?



    Jhaa zo af en toe roken ze een maar dat komt bijna niet voor hoor

    wees maar niet bang !! (K)

    (doeg)

    xx

    Ik hoorde/las juist eigenlijk dat Tom rookte en Bill alleen als hij écht gestresst was/is. Wat btw erg vaak blijkt te zijn. Maar nu Georg er ook eventjes bij kwam zit ik te denken: hij lijkt me er opzich ook een typje voor...
    Gustav niet, die is er idd te braaf en te lief voor:)

    xx

    ja...alleen gustav rookt niet, bill héééél soms

    gustav braaf en lief??? (lol)(lol)

    yeah right! hij luisterd niet vooor niks naar vette metal!! ((yeah) (6) METAL ROCK!!! (6)(yeah)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Ze roken alleen maar als ze stress hebben ;)
    en nrmaal gzien is Gustav de enige die Niet rookt :D

    Bill rookt alleen tegen de stres en georg en tom roken alsof het een gewoonte is. Zo ver ik weet is dat Gustav niet rookt! Go gusie


    school is net een vuilnisbelt ieder uur een andere zak

    gustav braaf en lief??? (lol)(lol)

    yeah right! hij luisterd niet vooor niks naar vette metal!! ((yeah) (6) METAL ROCK!!! (6)(yeah)

    gustaf is wel heel gezond wand volgensmij sport hij wel en hij rookt niet dus das best braaf maar hij is geen kakker ofzo
    bill en tom haten sport net als ik dus we zijn gewoon voor elkaar gemaakt:D
    maar tom rookt wel veel(voor mij rookt iedereen die roker is veel)enzo dus hij is het minst gezond


    take me away