• Hoi. The Game.
    Nummer 5 alweer :] Gaat lekker jongens. -kuch- Meiden.
    Nummer 1: Blub.
    Nummer 2: Blub.
    Nummer 3: Blub.
    Nummer 4: Blub.
    Nummer 5: Blub.
    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!

    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;
    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?
    Rollen
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy - Jamie
    Goede vampier: Elif - Gawyn
    Slechte vampier: Faith - Savoy - Odile
    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen
    En ga zo maar door.
    HAVE FUN :'D
    Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 feb 2011 - 15:50 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Grace.

    Ook ik begin te lachen, 'Mmm... als die mensen nu eens stom genoeg waren om mij op te zoeken' ik zucht bij de gedachten. Ik begin opnieuw dorst te krijgen.

    Alex.

    Ik zucht als ik hoor dat er niet veel was om te doen. 'Mijn naam is Alex River' zeg ik nog steeds met een trieste stem. Ik voelde me zo ontzettend dom.


    "If not later, when?" - André Aciman // call me by your name

    Yue
    Als ik klaar ben droog ik me af en kleed ik me aan. Ik loop de douche uit en luister naar Odile. "Dat is dus ook wat ik dacht.. En als het klopt zou dat geweldig zijn." Ik denk even na. "Of misschien heb ik die angst nog wel, alleen weet ik het niet meer." Ik loop met haar mee de badkamer uit. Ik ruik wat vreemds en merk dat Odile het ook geroken heeft. "Is het.. Een nieuw mens?"

    Savoy
    "Ik denk niet dat ze zo dom zijn. Als je ze een keer hebt bedreigd krijg je niet makkelijk een tweede kans." Ik kijk haar even aan. "Hoe ben jij hier trouwens beland?"

    Odile - Goede vampier.

    God, je krijgt hier ook geen moment rust. Nu pas zie ik in wat voor zware taak Lewis en Elif hebben. Maar nu zijn ze één man sterker. Grace gaat hiervoor boeten en zwaar ook. Ik loop wat gehaast op de geur af en praat ondertussen met Yue.
    'Dat zou ook nog kunnen. Dat zou dan inhouden dat je herinneringen niet zijn afgenomen.' Het was op zich een geweldig idee, Grace' gave gebruiken om uit te vissen of Yue's verleden gestolen of verborgen was. De grootste ellende van de hele zaak is alleen dat het wordt gebruikt om angsten of heel nare herinneringen op te halen. 'Je moet haar niet aankijken. Kijk langs haar heen. Maak er een gewoonte van. Geen oogcontact. Alleen zo kun je voorkomen dat ze je leest.' Het is een goede les voor me. Dan zie ik Lewis, Elif, Dewi en de nieuweling. Great. Just great.
    'We kunnen in het vervolg beter een bord met 'verboden toegang' neer hangen want op de één of andere manier trekken we ze aan. Willen jullie mensen dan zo graag leeggezogen worden door moordlustige vampiers?' Ik neem de jongen in me op. Maar dat ziet er niet slecht uit. He Odile, focus! 'Ik neem aan dat je inmiddels op de hoogte bent van de gang op zaken. Zo niet, dan kom je daar nog wel achter.' Hij kijkt me wat vreemd aan en ik merk dat het bekende gezelschap me even zwijgend aankijkt. Oh, kennelijk valt het dus wel op als ik een jurk aan heb. Enfin, back to business.
    'Is iemand al wat wijzer geworden van dat boek? Ik zou het ook nog eens door willen lezen namelijk. Eenmaal met m'n verleden lopen spelen is wel genoeg.'

    [ bericht aangepast op 26 feb 2011 - 18:58 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Elif - Goede Vampier.
    Plots was Odile er weer en dit was werkelijk de eerste keer dat ik haar in een jurk zag, toch zei ik er niks over. Ik schudde mijn hoofd en gaf haar het boek terug.
    ,,hier.'' ik keek even naar Alex. Volgens mij had Lew hem alles al uitgelegd en dat shceelde weer wat tijd.

    Dewi - Mens.
    ,,Hé..'' mompelde ik met blos toen hij een aai over mijn hoofd gaf, ik probeerde 't goed te doen maar kon 't helaas niet zien.
    'Stond er nog wat interessants in dat boek?' vroeg Lew me, hij klonk zo hoopvol en dat moest ik verpesten.
    ,,Niet bepaald..'' zei ik zachtjes, ik pakte het blaadje met vertaling van tafeltje waar Elif het had neergelegd en gaf 't aan lew.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ik keek haar verbaasd na, haar cadeautje? Waarom gaf ze ons, of mij, een cadeautje? Wilde ze ons soms omkopen..? Ze was té aardig, terwijl ik erover nadacht liep ik terug naar mijn kamer.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Grace.

    Ik zucht en weet dat hij gelijk heeft. Ineens vraagt hij me hoe ik hier eigenlijk ben beland. 'Ik hoorde van een paar andere vampiers dat er ergens in deze buurt een huis stond waar vampiers woonden. Ik werd nogal moe van het alleen leven en ik dacht dat het mijn leven wel wat spanning zou geven, dus ik ben opzoek gegaan naar dit huis en zoals je kunt zien heb ik het gevonden' Ik sta op en loop naar Savoy toe. 'Ga je mee naar het dorpje verderop? Ik heb dorst' Misschien was het wel leuk om eens met een andere vampier "Boodschappen" te gaan doen.


    "If not later, when?" - André Aciman // call me by your name

    Jamie waar is die eigenlijk, Nog steeds bij Elif? :3

    Odile - Gode vampier.

    Ik neem het boek aan en terwijl ik de kring door kijk kom ik tot een besluit. Ik zal een stuk verantwoording op me moeten nemen als deze jongeman hier levend vandaan wil komen. Elif heeft de verantwoording van Jamie op zich genomen en Lew houdt Dewi bij zich.
    'Het is het beste als hij bij mij blijft, aangezien jullie al de verantwoording over een sterveling op jullie dragen,' zeg ik tegen Elif. Ik ben benieuwd of zij en Lew me gaan vertrouwen. Eigenlijk ben ik wel benieuwd of ik mezelf kan vertrouwen. Ben ik in staat me in te houden en hem niet leeg te zuigen als de nood naar bloed het hoogst is? Ik zal wel moeten. Ik heb er nu voor gekozen om mijn steentje bij te dragen aan het zoeken van een oplossing en dat kan ik niet alleen. Ik heb hun vertrouwen nodig. 'Als zij instemmen moet je bij mij op de kamer,' zeg ik tegen de jongen. 'Tenminste, als je wil overleven.' Ik trek een flauw grijnsje. Dan steek ik mijn hand uit, beseffend dat ik me nog moet voorstellen. Ik lijk wel gek. Sinds wanneer stel ik me voor aan een mensenkind? Ik zucht. Odile, hou je kop erbij. Niet opeten. Niet. Opeten.
    'Ik ben Odile,' zeg ik dan met de hand nog in de lucht. Mijn zakelijke uitdrukking maakt plaats voor een kort bescheiden glimlachje.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja, volgens mij is hij gewoon bij Elif en co :p

    Yue
    Als ik Odiles voorstel hoor glimlach ik naar haar. "Ik zal je wel helpen." Ik zie dat iedereen me droog aankijkt. Ik ben waarschijnlijk wel een paar jaar jonger dan de man, maar dat maakt me niet uit. Ik glimlach naar hem. "Ik ben Yue."

    Savoy
    Ik kijk even nadenkend. Er zijn dus andere vampiers op de hoogte van ons bestaan. Als ze me uitnodigt kijk ik verrast op. "Sure, het is wel even lopen hoor."

    [ bericht aangepast op 26 feb 2011 - 20:25 ]

    Grace.

    'Dat is geen punt' Ik pak snel een jasje uit mijn kast en trek het aan en loop dan samen met Savoy naar buiten.

    Alex

    Weer een aantal anderen waren binnen gelopen. Al snel werd duidelijk dat ik dus onder de beveiliging van ene Odile stond. Ik glimlachtte 'Ik ben Alex' ik voelde me hier ontzettend ongemakkelijk.

    _________________________
    O god, ik heb geen inspiratie =.=


    "If not later, when?" - André Aciman // call me by your name

    @ThatStory - Heb ik ook zo vaak joh :p

    Yue
    Als ik Odiles voorstel hoor glimlach ik naar haar. "Ik zal je wel helpen." Ik zie dat iedereen me droog aankijkt. Ik ben waarschijnlijk wel een paar jaar jonger dan de man, maar dat maakt me niet uit. Ik glimlach naar hem. "Ik ben Yue."

    Savoy
    We lopen samen naar buiten. Gelukkig is het al wat donkerder aan het worden. Het is bewolkt, en aan de roze oranje gloed aan de horizon te zien gaat de zon onder.

    Jamie is e nog bij ja ;p

    Elif - Goede Vampier.
    Ik twijfelde even over Odile vertrouwen, maar toen Yue zei dat ze zou helpen knikte ik.
    ,,Ik vind het best.'' zei ik met glimlach en keek naar de jongen.
    ,,als jij 't teminste ook goed vind..'' voegde ik eraan toe, omdat ik dacht te zien dat hij zich ongemakkelijk voelde.

    Dewi - Mens.
    ,,Hé..'' mompelde ik met blos toen hij een aai over mijn hoofd gaf, ik probeerde 't goed te doen maar kon 't helaas niet zien.
    'Stond er nog wat interessants in dat boek?' vroeg Lew me, hij klonk zo hoopvol en dat moest ik verpesten.
    ,,Niet bepaald..'' zei ik zachtjes, ik pakte het blaadje met vertaling van tafeltje waar Elif het had neergelegd en gaf 't aan lew.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ik keek haar verbaasd na, haar cadeautje? Waarom gaf ze ons, of mij, een cadeautje? Wilde ze ons soms omkopen..? Ze was té aardig, terwijl ik erover nadacht liep ik terug naar mijn kamer.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Grace.

    'Zeg Savoy, wat is jou gave eigenlijk?' Meestal toonde ik niet zoveel intresse in gave's van andere vampiers, maar sinds ik een nieuwe bewoner van het huis was geworden toonde ik steeds meer belangstelling.

    ____________________________________
    Oké... ik heb nu dus totaal geen idee wat ik moet schrijven bij Alex, dusseh ik wacht eventjes (tot ik het wel weet)


    "If not later, when?" - André Aciman // call me by your name

    reactie van elif op alex :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Odile - Goede vampier.

    Ik kijk de ruimte door en het lijkt er niet op dat iemand tegensputtert. Ik kijk kort in de ogen van Lew en Elif, en het lijkt dat ze beseffen dat ze niet veel andere keus hebben. Vaarwel privacy, zucht ik zo onopvallend mogelijk. Wat ik allemaal wel niet voor die mensen over heb.
    'Oke Alex, kom maar mee, ik zal je mijn kamer laten zien.' We lopen de gang af naar mijn kamer. Ik doe de deur open en het eerste wat te zien valt is een nogal grote zooi. Verdwaalde kledingstukken die ik nog steeds moet opruimen. Mijn blik valt op de bijl die op de grond slingert en mijn BH. In een snelle beweging gris ik de twee objecten van de vloer en werk ze handig weg. Mijn kamer is overwegend donker. In de vensterbank probeert een half rotte cactus wat zonlicht op te vangen, wat uiteraard niet lukt. Achter de hoek bevindt zich mijn pc. Verdomme, wat haat ik het om geen internet te hebben. Ik zoek de kamer af naar iets wat op een matras moet lijken. Tot mijn grote frustratie kan ik niks vinden. Is het menselijk om hem op de harde vloer te laten slapen? Ik bijt op mijn lip. Vast niet.
    'Dit is mijn kamer. Niet aan de kasten komen zonder mijn toestemming. Als je wat nodig hebt; vraag het me dan. Als je wil rusten kun je gebruik maken van mijn bed. Ik slaap zo goed als niet, dus van mij hebt je geen last. Ik neem aan dat het groot genoeg is. Geen zorgen, het is schoon. Ik heb helaas geen eigen douche tot mijn beschikking. Die zijn op de gang te vinden, naar links, voor de keuken. Daar is ook shampoo, conditioner en douchegel. Nog vragen?' Iets waar ik altijd blij om ben geweest is dat ik een royaal tweepersoonsbed heb met een heerlijk donzen dekbed. Een van de gewoonten die ik heb blijven behouden sinds mijn leven als mens, ook al slaap ik veel minder: een schoon en gedegen bed. Ik moet nog wel wennen aan het idee dat ik het moet delen, maar dat zal wel een kwestie van aanpassen zijn.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2011 - 21:14 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Yue
    Ik loop achter Odile en Alex aan en luister naar Odiles praatje. Zou het moeilijk zijn om een mens te beschermen? Zolang hij bij ons blijft kan het toch niet moeilijk zijn?

    Savoy
    "Ik kan dieren mijn wil opleggen. Bij mensen lukt het me ook wel, ook al is het minder sterk. Het komt wel eens van pas bij het jagen." Ik kijk haar aan. "En jij?" Ik had Grace wel bezig gezien, maar wat ze precies kon wist ik niet.