• Hoi. The Game.
    Nummer 5 alweer :] Gaat lekker jongens. -kuch- Meiden.
    Nummer 1: Blub.
    Nummer 2: Blub.
    Nummer 3: Blub.
    Nummer 4: Blub.
    Nummer 5: Blub.
    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!

    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;
    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?
    Rollen
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy - Jamie
    Goede vampier: Elif - Gawyn
    Slechte vampier: Faith - Savoy - Odile
    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen
    En ga zo maar door.
    HAVE FUN :'D
    Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 feb 2011 - 15:50 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Aphrodite - goede vampier

    Aandachtig luister ik naar Odile's verhaal. Ik hield nog steeds van de man die me in mijn mensen leven verliet, en ik ben nooit gestopt om van hem te houden, ik verlangde naar niets meer dan naar hem, zelfs niet meer naar bloed. Ik hield nog steeds met heel mijn nietkloppende hart van hem. Toen we bij de supermarkt naar binnen liepen keek ik even rond, het was niet groot maar er stond waarschijnlijk alles wat een mens nodig had. 'Uhm wensen, ik ben niet echt van het mensen eten dus ga ik wel even opzoek naar iets waarmee ik me kan opfrissen want ik zie er niet uit.'


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Hahahaha ja inderdaad met al dat vrouwvolk 8D

    Odile - Goede vampier.

    'Prima, ik zie je vanzelf wel verschijnen,' zeg ik glimlachend, pak een mandje en gooi er als eerst een zak aardappelen in. Vervolgens loop ik naar de groente en fruitafdeling. Ik gooi er een paar zakken prei in, een flinke voorraad worteltjes, broccoli en sla. Vervolgens gooi ik er wat braadworstjes, kip, paling en karbonaadjes in. Wat aten mensen 's ochtends ook alweer? Ik loop richting de broodafdeling. Ik pak een paar zakken en gooi het ook in het mandje, dat nu haast vol is. Vervolgens gooi ik er wat beleg in, wat pakken melk en cruesli. Dat zou voldoende moeten zijn. Wacht, frisdrank. Ik zet het mandje even neer en loop naar de frisdrankafdeling. Jezus, wat veel keus. Dit kon ik me niet eens herinneren. Ik voorzie mezelf van cola, sinas en ijsthee. Dan glijdt mijn blik naar het alcoholschap. Goh, wanneer was ik voor het laatst eens goed dronken geweest? Ik trek een geamuseerde grijns en wandel erheen. Baileys, laat ik dat eens proberen. Ik gooi een paar flessen in het mandje en kom tot de conclusie dat er nu echt niks bij kan. Snel wandel ik richting de kassa - waar ik een boodschappentas pak. Ik loop naar Aphrodite toe die bij de schoonheidsartikelen staat. Een goed gezichtscremepje kan ik ook wel gebruiken. Mijn huid is vreselijk droog. Ik pak iets van Nivea en gooi het ook het mandje in.
    'Ik ben klaar. Zullen we maar?' Ik werp een blik naar de nooduitgang. Wat stom zijn die mensen eigenlijk ook. Ik gris snel een theedoek bij de schoonmaakartikelen vandaan, spring met mijn vampierkracht flink de hoogte in en gooi het over de camera heen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Lol. BitchFiiight. (:

    Dewi - Mens.
    Deze keer sliep ik gauw en erg kalm, deze keer geen nachtmerries. Althans, niet zoals gewoonlijk. Ik was alleen in een soort bos bij een rustige kabbelend riviertje. Het idee dat ik alleen was was angstaanjagend maar kalmerend op hetzelfde moment. Ik hoefde me niet druk te maken om anderen, bang dat ik ze belastte en dergelijke. Aan de andere kant werd ik overspoeld met een eenzaam gevoel, het gevoel dat ik er alleen voor stond en op niemand kon rekenen als ik ze nodig had.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ik keek haar verbaasd na, haar cadeautje? Waarom gaf ze ons, of mij, een cadeautje? Wilde ze ons soms omkopen..? Ze was té aardig, terwijl ik erover nadacht liep ik terug naar mijn kamer.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Aphrodite - goede vampier

    Ik stond voor het schap met schoonheidsartikelen. Allereerst pakte ik een lekker ruikende shampoo en douchgel, daarna een bodylotion en een tube gezichtcreme. Als Odile weer naast me staat, is het tijd om te vertrekken. Als ze een theedoek over de camera gooit open ik snel de nooduitgang en lopen we samen naar buiten. 'Jezus Odile, wat heb je allemaal gekocht joh' zei ik terwijl ik naar het uitpuilende mandje keek. Mijn blik viel op een fles baileys. 'Oeh drank, dat kan ik ook wel gebruiken' zei ik lachend.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Odile - Goede vampier.

    Ik grijns triomfantelijk als ze zich verbaast over al mijn goederen.
    'Nou in dat geval pak ik er nog een fles bij. Ik was van plan me dronken te zuipen en daar heb ik wel een flinke voorraad voor nodig.' Dan schiet me binnen dat ik dat niet kan maken in verband met Alex. Ah, verdomme! Toch gooi ik er nog een fles bij voor Aphrodite. Met haar hebben we een behoorlijk sterk kamp, dus dat moet wel goed komen. En als ik bezopen ben, heb ik maar even nodig om weer nuchter te worden. Ik gebaar naar de camera waarvoor een theedoek hangt. Vervolgens wijs ik naar de nooduitgang, doe die open en laat Aphrodite eerst gaan. Vervolgens glip ik zelf de winkel uit en we komen in een steegje terecht die op de straat uitmondt. Tegen de muur staat een stelletje geleund die met behoorlijk intieme zaken bezig zijn. Ik wend mijn ogen af, gooi de boodschappen over in de winkeltas en loop zo onopvallend mogelijk weer naar de straat.


    No growth of the heart is ever a waste

    Een halfuur later lag Lew nog steeds in dezelfde slapeloze staat in het bed en leek hij niet veel vooruitgang te boeken op slaapvlak. Daarom besloot hij er maar uit te kruipen. Zo voorzichtig als hij kon glipte hij vantussen de lakens, viste hij zijn kleren weer uit de kast en kleedde zich opnieuw aan. Muisstil opende hij de zware gordijnen en het venster, waarna hij met zijn benen uit het huis bengelend naar het omliggende bos ging staren. De frisse lucht was een verademing na de warme lakens. Al snel had de kettingroker een nieuwe sigaret in zijn mond en had hij een -levenloze- manier gevonden om zich tot de ochtend bezig te houden. Namelijk de maan vangen in cirkeltjes van rook. Wat leuk. Maar ja, nu hij de slaap niet kon vatten, hoewel hij wist dat hij het nodig had, moest hij toch iets vinden om in de tussentijd te doen...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Jamie.

    Hij was naar de kamer van Elif terug gegaan, had zijn kleren uit getrokken in bed gekropen. Daarna was hij in een diepe droomloze slaap gevallen :3 De dekens had hij over zijn hoofd heen getrokken en hij had zich klein gemaakt. Zachtjes maakte hij snurk geluidjes en mompelde af en toe iets vaags.

    Elif - Goede vampier.
    Ik was met Jamie teruggegaan en hij was vrijwel meteen in bed gekropen, ik ging op bank zitten en zuchtte zachtjes. Zodra ik tijd kreeg zou ik even gaan jagen.. Mijn dorst was namelijk best groot geworden en het werd steeds ondragelijker om zo bij hem te zijn.. Soms was ik bang dat ik mijnz elfcontrole zou verliezen maar dat zou niet gebeuren.

    Dewi - Mens.
    Toen lew uit bed was gegaan had ik er een behoorlijke puinhoop van gemaakt, de deken was los aan alle kanten vanwege mijn vele gedraai. Mijn kussen lag niet meer onder mijn hoofd, maar ergens aan het voeteneinde. Ik had geen erg van alles en ging nog wat verliggen in mijn slaap, inmiddels lag ik gevaarlijk dicht bij de rand.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ik keek haar verbaasd na, haar cadeautje? Waarom gaf ze ons, of mij, een cadeautje? Wilde ze ons soms omkopen..? Ze was té aardig, terwijl ik erover nadacht liep ik terug naar mijn kamer.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jamie.

    Lichtjes begon hij te woelen en te murmelen. Zijn Droomloze droom was omgetoverd naar een nachtmerrie dat ging over bloeddorstige enge vampiers. Hard zette hij zijn nagels in zijn huid en woelde wild omzich heen. Hij moest weg, bij die enge dingen. De nagels boorde door zijn huid heen, waardoor hij kleine wondjes in zijn huid maakte. De bloed gleed over zijn armen heen. Jamie bleef maar onrustig door woelen en murmelde wat vage woorden over de vampiers en shit.

    'Kom op, let's get you back in your bed,' fluisterde Lew tegen Dewi die nog steeds slapend tussen de laken opgerold lag, nadat hij van de vensterbank gesprongen was en Dewi voorzichtig terug naar het midden van het bed schoof. Met de grootste schrik om haar wakker te maken, tilde hij haar hoofd op en plaatste het kussen er onder. Vervolgens legde hij de deken met een snelle beweging over haar schouders heen, steek een lok haar uit haar gezicht en wandelde terug naar zijn oorspronkelijke zitplaats om zijn sigaret verder op te roken.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 18:49 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Odile - Goede vampier.

    We lopen terug door de straat richting de rand van het dorp. Ineens zie ik in een klein restaurantje een vage schim. Ik kijk argwanend door de ramen en tot mijn verbazing zie ik Savoy en Grace die een vrouw achtervolgen. Dus zij hangen hier kennelijk ook rond. Geweldig. Ik heb geen zin om me met hun zaken te bemoeien en om mijn leven bovenal in de weegschaal te zetten dus loop ik door richting het bos. Als we na een korte wandeling bij het huis uit komen neem ik een aanloop en kom uit bij het raam van mijn kamer. Zo voorzichtig mogelijk klim ik via de regenpijp naar boven en maak het mezelf gemakkelijk op het dak. Ik zet de tas naast me neer en haal er de fles Baileys uit.
    'Zeg kom je nog?' roep ik met een glimlach naar beneden, waar Aphrodite nog staat.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aphrodite - vampier

    Ik lachte toen Odile de fles Baileys pakte. 'Ik kom maar al te graag' zei ik met een glimlach. Behendig klom ik weer via de regenpijp op het dak. Ik ging naast Odile pakken die ondertussen de fles openmaakte. Ik werd niet zo snel dronken maar ik werd er wel gezellig van. 'Als we deze fles ophebben, zou je me dan misschien door de villa willen rondleiden' vroeg ik aan Odile.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Ohja, even dat julli 't weten..
    Vanaf morgen heb ik weer school ;3
    En naja, dan krijg ik 't dus weer terug en ben vaak laat thuis --''
    Dus dan doe ik dit stuk minder.

    @Major; Skippen? :'D Even.. paar uurtjes ofzo? of wou je Lew nog wat laten doen? ^o)

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 19:27 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    @souleater
    Ja ik ook want ik heb ook gewoon school want bij ons is het nog geen vakantie :(


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Odile - Goede vampier.

    Ik neem een paar slokken om er alvast in te komen. God, wat brandt dat lekker in de keel. Als je leven toch al verneukt is, wat valt er dan nog te verliezen? Ik geef de fles door aan Aphrodite en begin te grijnzen.
    'Als we tegen die tijd nog kunnen lopen.' Als zij een paar slokken naar binnen heeft gewerkt neem ik de fles weer over. En zo gaat hij nog een aantal keer over en weer. Ik giet weer een ruime hoeveelheid alcohol naar binnen en nu begin ik het effect wel degelijk te voelen. 'Oh. Is hij nu alweer op? Nee wacht. Er zit nog wat in. Aan jou de eer voor de laatste slok.' Ik geef de fles door aan Aphrodite om hem leeg te maken. God, ik voel me raar.
    'Dus. Wou je nog die rondleiding?' vraag ik lachend. Ik probeer overeind te komen, wat me wonder boven wonder nog lukt. Toch ziet de wereld er wat draaiierig uit. 'Oh fuck, hopelijk flikker ik niet van het dak af. Dat zou niet fijn zijn. Dat zou echt.. niet fijn zijn.' Ik loop naar de rand toe en kijk naar de grond.
    'Jezus christus, dat ik hier vanaf durf te springen. Ik lijk wel suicidaal.' Ik spring van het dak af en kom goed terecht. 'Via de voorkant naar binnen. Dan laat ik je alles zien. Als ik de weg nog weet tenminste. Hehehe.' Ik loop naar de voordeur en schuif die open. Jezus, de wereld is echt raar als je alcohol op hebt.


    No growth of the heart is ever a waste