• Dus, ik was eens op aan het ruimen (eindelijk!) en ik vond een hele grote klapper terug met allemaal Pokémon kaartjes die ik toen ik klein was spaarde. Als ik terug kijk naar hoe duur die dingen waren en hoeveel ik er heb, dus er ook aan uit heb gegeven... Ik had dat geld nu goed kunnen gebruiken XD
    Hebben jullie dat ook, dat jullie dingen terug vinden van vroeger die nu nutteloos zijn en jullie dan denken van: "Ik had dat geld kunnen sparen…"?

    Ik ging laatst op zoek naar de mijne in de hoop dat ik nog een kaart van Mudkip had die ik aan een vriend kon geven, omdat ie helemaal fan is van die pokémon. Ik had er eentje gevonden en heb daarna mijn kaarten geteld. Ik heb er verdomme 263 XD


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    uhu, diddl(A)
    toen ik die terugvond dagt ik egt ohjee, zo stom
    kheb alles verkocht op de rommelmarkt
    dus het bracht gelukkig nog een heel klein beetje op
    (geen winst natuurlijk:()


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    oeef, diddl . Al die kladblokjes, pennen, briefpapier, etui's, bekers, borden
    en veel meer.

    Omg, ja :)


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Avery schreef:
    Ik ging laatst op zoek naar de mijne in de hoop dat ik nog een kaart van Mudkip had die ik aan een vriend kon geven, omdat ie helemaal fan is van die pokémon. Ik had er eentje gevonden en heb daarna mijn kaarten geteld. Ik heb er verdomme 263 XD

    Ik had er iets in de 300+ -fail-
    @Kastanje. Dat is een goed idee, ik ga die kaarten verkopen als ik de kans krijg, lol.

    Diddl. Ik heb echt niet normaal veel van die dingen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik heb nooit echt veel troep gekocht. :3


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.