• Weet iemand waar ik balletschoentjes kan kopen hier in helmond?


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Oei, geen idee. Je kan gewoon een danswinkel in de buurt zoeken? Of misschien zo een grote sportwinkel zoals de Decatlon ofzoiets -weet niet of dat in Nederland bestaat-, daar heb ik er ook al eens gezien. Of anders op Ebay.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Scapino? :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Marz schreef:
    Scapino? :Y)

    haha ik moet echt goede hebben, niet die van 4 euro.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    in bepaalde sportzaken? En winkels die daarin gespecialiceerd zijn. En check google en de gouden gids?


    Ligt and Darkness are both very different..

    Kijk eens bij google 'pointes kopen' of zo. Misschien dat je zo een winkel vindt?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Vraag het na in je dansvereniging.
    Meestal verkopen zij het zelf ook. (';

    [ bericht aangepast op 26 feb 2011 - 17:33 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Tranquillity schreef:
    Kijk eens bij google 'pointes kopen' of zo. Misschien dat je zo een winkel vindt?

    Pointes is niet hetzelfde als gewone demi's.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Animale schreef:
    (...)
    Pointes is niet hetzelfde als gewone demi's.

    Aha, dat wist ik dus niet..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hmm geen idee maar ik zou kijken op internet waar de dichtsbijzijnde balletwinkel of danswinkel omdat ze daar balletschoentjes hebben van kwaliteit en je veel verschillende soorten hebt. Ik weet niet als je al veel ervaring hebt met ballet maar als dat nog niet zo is en dan mag je zeker geen pointes kopen! Demi-pointes natuurlijk wel en best demi-pointes met 2 aparte zolen in plaats van 1 lange schoenzool.


    But love's a malady without cure

    Wait helmond?
    Serieus, helmond?
    O mijn god, ik woon daar dicht in de buurt,.
    En met dicht bedoel ik heel dicht, want ik kan er als ik wil naar toe fietsen.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2011 - 18:20 ]


    <3

    hortons schreef:
    Wait helmond?
    Serieus, helmond?
    O mijn god, ik woon daar dicht in de buurt,.
    En met dicht bedoel ik heel dicht, want ik kan er als ik wil naar toe fietsen.

    Oh da's wel toevallig!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.