• Let The Past Sleep

    Howarts,het zevende jaar en de leerlingen mogen dit jaar op excursie. Ze gaan naar het Museum van Demonen.
    in een kleine aparte toren in een klein kamertje krijgen de leerlingen de gevaarlijkste demon ooit te zien: Horaïa De La Morte.
    Koningin van de dood en massamoordenares,een onsterfelijke demon die vervloekt is om voor eeuwig 16 te blijven. Zij heerste over de tovernaarswereld tussen 1906 en 1936.
    In Juni 1936 wordt ze verraden door een volgeling. Het ministerie vind haar en ze wordt in vervloekt water opgesloten.
    Als Ron Weasley door een verkeerde spreuk het water breekt en Horaïa bevrijd is de tovernaarswereld in gevaar.
    Hermione herkent iets in haar,wat hebben deze demon en perfecte student gemeen?
    "Let The Past And The Monster Sleep"


    Meerdere rollen invullen mag!

    Rollen:
    -Vriendin Harry Potter
    nakito
    -vriendin Cedric Diggory
    VampireGirl1
    -vriendin Fred Weasley
    MOCMOC
    -vriendin George Weasley
    MOCMOC
    -Vriendin Draco Malfoy
    -1x volgeling Horaïa
    Auden,Carbonero
    -Leerlingen van Hogwarts
    PrincesSnape(2),hedyx

    Informatie:
    Naam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Innerlijk Details:
    Uiterlijk+foto Details:
    Leeftijd:
    Leerjaar:
    Afdeling:
    Reden voor afdeling:
    Ouders:
    Toverstok:
    Huisdier:
    Patronus:
    Crush:

    [ bericht aangepast op 5 maart 2011 - 12:36 ]

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

    *rent rondjes van blijdschap*

    ik ben de vriendin van Cedric jeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)

    dankje!!_O__O__O_


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Wacht, over mijn rol. Dus Lily en Heathcliff zijn nu goed bevriend met Draco en Severus is de vader van Lily?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    PrincesSnape schreef:
    Wacht, over mijn rol. Dus Lily en Heathcliff zijn nu goed bevriend met Draco en Severus is de vader van Lily?

    Ja,precies

    TheDarkness schreef:
    (...)
    Ja,precies


    :D
    Super! Snel beginnen!! Of ben je al begonnen :X


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Volgelinge Horaïa.
    Naam: Aurora
    Achternaam: DeSònare
    Volledige naam: Aurora Calliope DeSònare
    Innerlijk Details: Aurora is heel slim, achter alles wat zij doet zit een ingenieus plan. Ze is niet bang voor de dood, en schrikt niet weg van oorlog, verderf en moord. Elke stap die ze zet is gunstig uitgedacht, en ze weet overal mee weg te komen. Ze is gezegend met haar moeders stem, die ze, met haar krachten, heeft gevormd tot een moordwapen. Aurora is overal in staat, en heeft een merendeel al gedaan.

    Aurora (geboren in 1892) werd geweerd uit haar dorp. Met haar geboorte wist haar moeder al dat er iets niet goed was. Ze bleef maar dromen, kon met haar stem mensen laten doen wat ze wilde, mijlen verder, en ook kon ze met haar ogen iemand laten lijden zoals de ergste martelvloek dat niet kon. Op haar tiende liet haar moeder haar achter in het bos, zodat het dorp eindelijk weer kon slapen. Aurora zwierf verder en wist een ander dorp te bereiken. Hier werden haar krachten gevoed, en drong ze de dromen van de inwoners binnen. Ze voedde op hun angsten en nachtmerries en dwong hen om afschuwelijke dingen te doen. Na een paar jaar scholing werd duidelijk dat ze meer kon dan aangeboden werd en hield het Ministerie een oog op haar. Toen het nieuws uitbrak dat Aurora nog leefde en haar krachten nog sterker waren dan eerst, sloot haar ouderlijk dorp zichzelf in. Aurora brak hun dromen binnen op 21 December (de langste nacht) wist ze iedereen één voor één uit te moorden. Het Ministerie wist haar te overmeesteren en sloot haar op aan ketens die onder de grond, stevig en solide, zo kon haar stem niet gedragen worden op de wind. Ze zwoer trouw aan Horaïa, de dag dat zij haar bevrijdde uit haar ketens, maar werd met het gevangen nemen van Horaïa opgesloten in een brok aarde.

    Uiterlijk+foto Details: Aurora is een tenger meisje, met haar 1.70m. Ze heeft lang bruin haar en grote zwoele groenbruine ogen.
    Leeftijd: 18.
    Leerjaar: Op school tot haar 5e jaar.
    Afdeling: Ravenclaw.
    Reden voor afdeling: Aurora is heel slim, in een paar seconden weet ze een ingenieus masterplan te bedenken en ook hoe je het uit kunt voeren. Achter elke zet die ze doet zit een goede afweging, die gunstig is voor haar.
    Ouders: Aurora's ouders zijn: Calliope en Chyron DeSònare, hij was een componist en zij een zangeres. Ze ontmoetten elkaar tijdens een optreden en trouwden een paar dagen later. Ze kregen zeven kinderen: Petres, Tychon, Allia, Léo, Aurora en Cadrya.
    Toverstok: Gevormd uit een stengel riet, met de kern van een feniks. 23,4 cm, buigzaam.
    Huisdier: Geen.
    Patronus: Nachtegaal.
    Crush: Lupin.

    Ik hoop dat je dat stukje niet erg vond... Ik dacht dan heb je een alliance van vroeger:Y)


    Fat chance.

    Heb je nog rollen nodig? Ik verveel me (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    MOCMOC schreef:
    Heb je nog rollen nodig? Ik verveel me (:

    Ja eigenlijk wel (:

    TheDarkness schreef:
    (...)
    Ja eigenlijk wel (:
    Welke? (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    MOCMOC schreef:
    (...)Welke? (:

    Nog een volgeling van Horaïa en eventueel een vriendin voor Draco

    Ik zal eerst volgeling invullen en als ik dan nog tijd (en zin) heb probeer ik voor vriendin voor Draco, goed? (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    MOCMOC schreef:
    Ik zal eerst volgeling invullen en als ik dan nog tijd (en zin) heb probeer ik voor vriendin voor Draco, goed? (:

    dank je !!

    was mijn rol niet goed? Anders pas ik hem aan hoor. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Pirates schreef:
    was mijn rol niet goed? Anders pas ik hem aan hoor. (:

    Jou rol was zeker goed,hoor maar ik ben ook is benieuwd naar wat MOCMOC ervan maakt :Y)

    TheDarkness schreef:
    (...)
    Jou rol was zeker goed,hoor maar ik ben ook is benieuwd naar wat MOCMOC ervan maakt :Y)


    Oh hahaha gelukkig maar, ik ook hoor. 8D


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Aaaaarg, had ik mijn ding voor de helft ingevuld, kluis ik deze tab in plaats van die ernaast :@


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.