• ‘Precies 31 mensen. Precies 31 personen, inclusief ik, zijn rond nieuwsjaardag weggehaald van onze families. We weten niets. Helemaal niets. Waarom ze ons gekozen hebben om deel te nemen aan deze stompzinnige “spel”. Het is een grote spel. Ze spelen met ons. Testen ons. Ze bestuderen onze reacties en de keuzes die we nemen. Deze plek is een grote gekkenhuis. Nee, beter: een poppenkast. We zitten letterlijk vast. Vastgebonden aan een stoel met een touw van prikkeldraad. Elke kleine beweging die we maken doet pijn. Elke kleine poging tot ontsnapping doet pijn. De touwtjes zit in hun handen. Wij kunnen er niets aan doen. Precies 31 personen lijden aan deze pijn, inclusief ik. We zitten met z’n allen aan onze handen vastgebonden en we kunnen niets doen dan alleen hun bevelen opvolgen. Maar waarom? Terwijl we niet eens daadwerkelijk vastgebonden zitten en eigenlijk voor onze neuzen een deur is, een deur met een bordje met “EXIT” bovenop? Waarom nemen we die deur dan gewoon niet om onszelf uit deze hell te gooien voordat alles begint? Dat komt omdat dit een grote spel is waar game over niet bestaat. Ze manipuleren ons. Gebruiken ons.’

    ‘Ieder jaar rond nieuwjaarsdag verdwijnen precies 62 mensen zonder enige spoor of idee van waar ze kunnen zijn. Precies 62 personen waarvan er bewezen is dat steeds 2 mensen uit de 62 een sterke band hebben met elkaar. Het zijn of zusjes en broertjes van elkaar, of ze zijn geliefden. Ook zijn al deze mensen verschillend van elkaar. Allemaal een andere persoonlijkheid, een andere leeftijd, een andere cultuur. Er zijn kinderen van 10 maar ook ouderen van 60. Tot nu toe hebben we een hele grote deel niet gevonden, en een handje vol met mensen zijn wel weer gevonden maar ze beweren dat er niets aan de hand was en vertellen ons hoe dan ook helemaal niets. Waar waren ze al die tijd en waar zijn de anderen dan?’


    “31 people, 1 month and 5 trials are needed to win this game. Will you be the one?”



    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik wil dit lezen! :9~


    26 - 02 - '16

    Saberhagen schreef:
    Ik wil dit lezen! :9~


    Haha, dankjewel :D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Interessant! Ik heb een bladwijzer genomen.


    16 - 09 - '17

    Thominho schreef:
    Interessant! Ik heb een bladwijzer genomen.


    dankjewel (flower)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••