• Vasilisa Brisbane begint aan haar eerste jaar op Hogwarths. Ze start in het vierde jaar en loopt erg achter. Het gaat niet goed. Ze heeft veel gemist en kent er niemand.

    Als er onrust onstaat in de toverwereld moet ze eens goed gaan nadenken over haar keuzes. Wat is er allemaal echt nog belangrijk? En zijn de contacten die ze met veel moeite heeft opgebouwd wel de juiste mensen om mee om te gaan?

    Ik heb voor ik kan beginnen nog een aantal rollen nodig. (:
    - Leerlingen van verschillende afdelingen
    - Een nieuwe vriendin van Vasilisa, of meerdere. (Komt niet direct voor.)
    - iMalfoy
    - Een vijand van Vasilisa
    - Nichtje, of neef, van Vasilisa

    Dit wil ik weten.
    Volledige naam;
    Leeftijd;
    Leerjaar;
    Afdeling;
    Karakter/eigenschappen;
    Familie;
    Toverstok;
    Huisdier;
    Extra informatie;
    Welke rol;

    Alvast bedankt!


    Behind Blue Eyes.. -DM

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 15:31 ]


    Winter is coming.

    Volledige naam; Melody Rebecca Anne Clark
    Leeftijd; 16
    Leerjaar; 6
    Afdeling; zwadderich
    Karakter/eigenschappen; ze is een vrolijke meid die echt heel veel om haar vrienden geeft, ze gaat voor iedereen door het vuur. ze is heel vriendelijk, maar kan ook heel verlegen zijn.. ze is ook heel sluw en maakt hele veel geintjes die heel veel leraren en leerlingen irriteren. ze is ook heel snel en is daarom ook een zoeker van het zwerkbal team. ook is ze heel intimiderend
    Familie; Olivier en Natascha Clark, haar vader zit in het zwerkbal team van Griekenland als zoeker.
    Toverstok; zwarte 35,5 cm lange toverstok met wolven haren
    Huisdier; bruine wolf
    Extra informatie; Dit is Melody.. haar patrones is ook een wolf. en ze heeft iets met Carlo Kannewasser. en ze is gevraagd voor een zwerkbal team als zoeker.

    beetje goed??


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Volledige naam; Despereaux Baltazar Jozef gru http://www.google.nl/imgres?imgurl=http://yingelingetjeuh.web-log.nl/.a/6a013485bbd7c7970c0133f2984941970b-800wi&imgrefurl=http://yingelingetjeuh.web-log.nl/blog/page/2/&usg=__p21znArBmveANOFdDEU2sFgx66A=&h=354&w=472&sz=28&hl=nl&start=16&zoom=1&tbnid=J-EuU7CK_dBF6M:&tbnh=94&tbnw=131&ei=PF5pTZ_rAcyaOqWshJoL&prev=/images%3Fq%3Demo%2Bboy%26hl%3Dnl%26sa%3DX%26rlz%3D1T4SKPT_nlNL419NL419%26biw%3D1345%26bih%3D523%26tbs%3Disch:1&itbs=1&iact=rc&dur=172&oei=M15pTcB3leziBq2k9eEJ&page=2&ndsp=28&ved=1t:429,r:1,s:16&tx=84&ty=67
    Leeftijd; 15
    Leerjaar; 5e jaar
    Afdeling; Grifoendoor
    Karakter/eigenschappen; beetje emo achtig vint heerlijk om alleen te zijn. heeft een fluweele stem zingd graag. heeft vampier trekjes is zot op bloed Lolly
    houd veel van zijn zwarte kat. duurt even voor hij vriende heeft komt door ziijn vampier afkomsten. de vrienden die hij wel heeft gaan door het vuur voor hem. net als hij voor hen. is dol op zijn nicht, om haar bloed te drinken n en als liefste nicht terwereld. hij geeft veel om haar

    Familie; is enigs kind moeder is een vampier vader is een tovernaar neef Vasilisa
    Toverstok; 26 cm lang draken bloed
    Huisdier; zwarte kat
    Extra informatie;
    zijn vader heeft zijn moeder vermoord om Despereaux te beschermen voor hij vampier luche wert
    half tovernaar half vampier. land van herkomst Romenie
    Patronus: vreemuis
    speelt zwerkbal wachter vald ook wel eens in als jager

    [ bericht aangepast op 26 feb 2011 - 21:48 ]


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    VampireGirl1 schreef:
    Volledige naam; Melody Rebecca Anne Clark
    Leeftijd; 16
    Leerjaar; 6
    Afdeling; zwadderich
    Karakter/eigenschappen; ze is een vrolijke meid die echt heel veel om haar vrienden geeft, ze gaat voor iedereen door het vuur. ze is heel vriendelijk, maar kan ook heel verlegen zijn.. ze is ook heel sluw en maakt hele veel geintjes die heel veel leraren en leerlingen irriteren. ze is ook heel snel en is daarom ook een zoeker van het zwerkbal team. ook is ze heel intimiderend
    Familie; Olivier en Natascha Clark, haar vader zit in het zwerkbal team van Griekenland als zoeker.
    Toverstok; zwarte 35,5 cm lange toverstok met wolven haren
    Huisdier; bruine wolf
    Extra informatie; Dit is Melody.. haar patrones is ook een wolf. en ze heeft iets met Carlo Kannewasser. en ze is gevraagd voor een zwerkbal team als zoeker.

    beetje goed??


    Ik was het vergeten erbij te zetten, maar.. Welke rol wil je?


    Winter is coming.

    Leerlingen van verschillende afdelingen

    deze<333


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky


    Rol; nieuwe vriendin Vasilisa.

    Volledige naam;
    Ariston, Charlize, Grande.
    Leeftijd;
    14 jaar.
    Leerjaar;
    4
    Afdeling;
    Griffoendor.
    Karakter/eigenschappen;
    Ariston is een erg vrolijk en lief meisje, ze is heel slim en helpt andere vaak met het helpen van huiswerk. Dit vindt ze niet erg ze houd er juist van als ze hen kan helpen. Ook is ze erg dapper, en zit ze vol met moed. Daarom is Ariston ook in Griffoendor geplaatst. Maar soms kan ze ook weleens sluw overkomen vooral als ze chagrijnig is. Ariston kan soms ook erg bijdehand zijn.
    Familie;
    Ariston heeft een broertje van tien jaar oud. Ze is een hafbloed heks, haar moeder is gestorven toen Ariston nog maar twee jaar oud was. Haar vader heet Kellan en haar broertje heet Matt.
    Toverstok;
    30.2 centimeter, hulst met een kern van eenhoornhaar.
    Huisdier;
    Ariston heeft een witte sneeuwuil die Pan heet.
    Extra informatie;
    Dit is Ariston. Ze heeft al een tijdje een crush op Ron Weasley, alleen durft ze het niet tegen hem te zeggen. Ze zijn wel goede vrienden van elkaar...
    Wil je me het laten weten als mijn rol erin zit? :)

    [ bericht aangepast op 26 feb 2011 - 21:14 ]


    They were never in fact homeless

    xDespicable schreef:
    Volledige naam; Despereaux Baltazar Jozef Gruhttp://www.google.nl/imgres?imgurl=http://yingelingetjeuh.web-log.nl/.a/6a013485bbd7c7970c0133f2984941970b-800wi&imgrefurl=http://yingelingetjeuh.web-log.nl/blog/page/2/&usg=__p21znArBmveANOFdDEU2sFgx66A=&h=354&w=472&sz=28&hl=nl&start=16&zoom=1&tbnid=J-EuU7CK_dBF6M:&tbnh=94&tbnw=131&ei=PF5pTZ_rAcyaOqWshJoL&prev=/images%3Fq%3Demo%2Bboy%26hl%3Dnl%26sa%3DX%26rlz%3D1T4SKPT_nlNL419NL419%26biw%3D1345%26bih%3D523%26tbs%3Disch:1&itbs=1&iact=rc&dur=172&oei=M15pTcB3leziBq2k9eEJ&page=2&ndsp=28&ved=1t:429,r:1,s:16&tx=84&ty=67
    Leeftijd; 15
    Leerjaar; 5e jaar
    Afdeling; Grifoendoor
    Karakter/eigenschappen; beetje emo achtig vint heerlijk om alleen te zijn. heeft een fluweele stem zingd graag. heeft vampier trekjes is zot op bloed Lolly
    houd veel van zijn zwarte kat. duurt even voor hij vriende heeft komt door ziijn vampier afkomsten. de vrienden die hij wel heeft gaan door het vuur voor hem. net als hij voor hen. is dol op zijn nicht, om haar bloed te drinken n en als liefste nicht terwereld. hij geeft veel om haar
    Familie; is enigs kind moeder is een vampier vader is een tovernaar neef Vasilisa
    Toverstok; 26 cm lang draken bloed
    Huisdier; zwarte kat
    Extra informatie;
    zijn vader heeft zijn moeder vermoord om Despereaux te beschermen voor hij vampier luche wert
    half tovernaar half vampier. land van herkomst Romenie
    Patronus: vreemuis
    speelt zwerkbal wachter vald ook wel eens in als jager


    Rol neef van Vasilisa

    dat was ik ff vergeten:$ moet je meer wten van zijn karakter of is zo genoeg?

    [ bericht aangepast op 26 feb 2011 - 21:48 ]


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Volledige naam;Avery Amilia Rishdom
    Leeftijd;17
    Leerjaar;6(ze is één jaar blijven zitten en is daarom één jaar ouder dan de andere 6e jaars.
    Afdeling; Hufflepuff
    Karakter/eigenschappen; Avery is zo eigenwijs als het maar zijn kan. Maar buiten dat eigenwijze is ze ook een schat van een mens(heks). Haar vrienden associëren haar dan ook als een lief en betrouwbaar persoon. Avery is gek op feestjes, en is dus ook op alle party's aanwezig. Hoe harder de muziek, hoe beter!! The important things in life are party's ,sex and rock'n roll, is Avery's motto!
    Familie; Avery's vader is een dreuzel en haar moeder een welbekende heks die haar eigen café runt at the diagon alley
    Toverstok; Een 32 cm lange toverstok van de houtsoort mahonie met een kern van een haar uit de staart van een Eenhoornhengst
    Huisdier;Sneeuwitte dwerguil met de naam Amora
    Extra informatie; Avery had een relatie met Cedric, maar omdat de passie na een tijd verdwenen was, gingen ze als vrienden uit elkaar. Hij is nu nog altijd haar beste vriend! Dit is Avery btw..
    Welke rol;Een nieuwe vriendin van Vasilisa


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    C'mon.. Ik heb meer verschillende mensen nodig.
    Ik moet genoeg keus hebben. Anders ga ik het zelf wel verzinnen.


    Winter is coming.

    ik wil wel ff kijken of ik nog een paar kan maken;););)

    maar... mag ik dan wel een tegenprestatie?? xD!!

    geintje;);)


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Volledige naam; Anna Cathy White
    Leeftijd; 15
    Leerjaar;5
    Afdeling; ravenklauw
    Karakter/eigenschappen; slim ( duhh, anders zat ze niet bij ravenklauw), lief, soms een tikkeltje sluw, soms lijkt ze verlegen.
    Familie; haar moeder(dreuzel) is op jonge leeftijd gestorven, ze woont bij haar vader.(dreuzel)
    Toverstok;een 33 cm lange toverstok van eikenhout met een kern van feniksveren.
    Huisdier; een kat, Lucifer
    Extra informatie; het lijkt alsof ze erg arrogant& zelfverzekerd is, maar eigenlijk is ze vooral heel onzeker door het feit dat ze een 'modderbloedje' is en haar moeder van wie ze veel hield is gestorven bij een vliegtuigramp (haar moeder was stewardes)
    Welke rol; dat mag jij zelf weten,, ze kan een vriendin worden maar ook een vijand, dat ligt aan jouw hoofdpersoon ;-)


    is het een beetje goed ;'D ?

    Jahoor. (:
    Bedankt voor het invullen in ieder geval ;D


    Winter is coming.

    Volledige naam: Amalia Serena Downhill
    Leeftijd: 15
    Leerjaar: 5
    Afdeling: Ravenklauw
    Karakter/eigenschappen: Amalia is een stille en rustige meid, maar kan af en toe ook erg boos uit de hoek komen. Ze is niet heel goed in haar emoties laten tonen en omdat ze vaak dingen verzwijgt, best laf is en totaal niet sluw, zit ze bij Ravenklauw, hoewel ze ook weer niet 's werelds slimste is. Ze is wel heel goed in muziek maken.
    Familie: Amalia's familie is een rijke en beroemde Dreuzel-familie. Ze heeft een vader, een moeder en geen broertjes of zusjes.
    Toverstok: Kersenhout, Eenhoornhaar, 16,8 cm
    Huisdier: Een pikzwarte uil, genaamd Libby.
    Extra informatie: Dit is haar. Ze draagt graag normale of chique kleding. Ze is tot over haar oren verliefd op Ron Wemel.
    Welke rol: Vriendin of leerling van afdeling

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 14:13 ]


    Our perspective only changes when we change our position.

    Volledige naam; Penelope Louise Malfoy
    Leeftijd;13
    Leerjaar; 2de jaar
    Afdeling; Slytherin
    Karakter/eigenschappen; ze is sluw en gemeen,ze vertrouwt van nature niemand en wilt altijd alles weten. Niemand kan iets geheim houden,zij komt overal achter. Ze is een achterdochtig kreng en een mega bitch. Ze lacht vaak mensen uit en pest iedereen die ze niet mag.Ze schaamt zich er niet voor om gemene geintjes met mensen uit te halen,of zlef met leerkrachten.
    Familie; adoptiezus van Draco Malfoy en adoptiedochter van Lucius en Narcissa Malfoy. Haar echt ouders dropte haar in een adoptiehuis,ze wilde niets van haar weten. Ze was een ongewenst 'ongeluk'
    Toverstok; 26,8 cm van eikenhout met kern van Slangenhuid
    Huisdier; Hipsy
    Extra informatie;/
    Welke rol; Vijand

    Volledige naam; Selena 'Scene' Stone -Miranda Kerr.
    Leeftijd; 14 Jaartjes jong.
    Leerjaar; 4.
    Afdeling; Selena is - in tegenstelling tot de rest van haar hele familie, die allemaal bij Slytherin zitten/zaten - ingedeeld bij Gryffindor. Ze heeft moed, is leergierig en intelligent, en er zit geen sprankje woede of haat in haar ziel.
    Karakter/eigenschappen; Selena word ook wel 'Scene' genoemd omdat ze ervan houd alles een groot drama te maken, of om alles op te blazen. Selena is een lief, soms ietwat verlegen meisje dat nog geen vlieg kwaad zou doen, ze heeft een sarcastisch gevoel voor humor en houd ervan om te tekenen. Verder is ze soms nogal humeurig als ze uit bed komt, maar bedoeld dit niet verkeerd. Ze is gewoon geen ochtendmens.
    Familie; Selena heeft een vader, haar moeder is omgekomen vlak na de geboorte van Selena en Pete, haar tweeling broer, die ook op Hogwarts zit. Verder heeft ze nog een oudere zus, Amber, die al afgestudeerd is en bij het Ministerie werkt.
    Toverstok; Selena had eerst een vierentwintig centimeter lange wand, maar doordat deze is verbrand door een ongelukje heeft ze nu Een zeventien centimeter lange, witte Wand van Hulshorst, met als kern een haar uit de staart van een Phoenix.
    Huisdier; Zinzi, die in het verboden bos woont, en Joël, haar post uil.
    Extra informatie; Selena houd er van haar haar te verven. Haar Patronus is een Herdershond.
    Welke rol; Nieuwe Vriendin ^^


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    Ik ben vast begonnen. :Y)
    Behind Blue Eyes.. -DM


    Winter is coming.