• Vasilisa Brisbane begint aan haar eerste jaar op Hogwarths. Ze start in het vierde jaar en loopt erg achter. Het gaat niet goed. Ze heeft veel gemist en kent er niemand.

    Als er onrust onstaat in de toverwereld moet ze eens goed gaan nadenken over haar keuzes. Wat is er allemaal echt nog belangrijk? En zijn de contacten die ze met veel moeite heeft opgebouwd wel de juiste mensen om mee om te gaan?

    Ik heb voor ik kan beginnen nog een aantal rollen nodig. (:
    - Leerlingen van verschillende afdelingen
    - Een nieuwe vriendin van Vasilisa, of meerdere. (Komt niet direct voor.)
    - iMalfoy
    - Een vijand van Vasilisa
    - Nichtje, of neef, van Vasilisa

    Dit wil ik weten.
    Volledige naam;
    Leeftijd;
    Leerjaar;
    Afdeling;
    Karakter/eigenschappen;
    Familie;
    Toverstok;
    Huisdier;
    Extra informatie;
    Welke rol;

    Alvast bedankt!


    Behind Blue Eyes.. -DM

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 15:31 ]


    Winter is coming.

    wie komen er in voor??


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Weakness schreef:
    Volledige naam; Anna Cathy White
    Leeftijd; 15
    Leerjaar;5
    Afdeling; ravenklauw
    Karakter/eigenschappen; slim ( duhh, anders zat ze niet bij ravenklauw), lief, soms een tikkeltje sluw, soms lijkt ze verlegen.
    Familie; haar moeder(dreuzel) is op jonge leeftijd gestorven, ze woont bij haar vader.(dreuzel)
    Toverstok;een 33 cm lange toverstok van eikenhout met een kern van feniksveren.
    Huisdier; een kat, Lucifer
    Extra informatie; het lijkt alsof ze erg arrogant& zelfverzekerd is, maar eigenlijk is ze vooral heel onzeker door het feit dat ze een 'modderbloedje' is en haar moeder van wie ze veel hield is gestorven bij een vliegtuigramp (haar moeder was stewardes)
    Welke rol; dat mag jij zelf weten,, ze kan een vriendin worden maar ook een vijand, dat ligt aan jouw hoofdpersoon ;-)


    Zou je misschien nog even een foto kunnen sturen? ^^


    Winter is coming.

    Betekent dat blauwe dat iik een vriendin ben ^^? Enn mag je meerdere rollen invullen?
    (krul)


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    iMalfoy schreef:
    Betekent dat blauwe dat iik een vriendin ben ^^? Enn mag je meerdere rollen invullen?
    (krul)


    Ja dat betekent het.(cool)
    En ja dat mag. (:


    Winter is coming.

    Volledige naam; Peter 'Pete' Stone - Jesse McCartney
    Leeftijd; 14 jaar.
    Leerjaar; 5e leerjaar.
    Afdeling; Slytherin
    Karakter/eigenschappen; Peter is over het algemeen een rustige jongen, maar kan scherp en sarcastisch uit de hoek komen. Hij is van aard nauwlijks gemeen, maar omdat hij persé bij Slytherin moest zitten, heeft hij dit zechzelf aangeleerd - in tegenstelling tot Selena, die er helemaal niet in meeging -. Voor zijn vrienden zou Peter bijna alles doen, maar voor hen dood gaan zal hem toch iets te ver gaan.
    Familie; Peter heeft een vader, haar moeder is omgekomen vlak na de geboorte van Selena en Pete, zijn tweelingzus, die ook op Hogwarts zit. Verder heeft hij nog een oudere zus, Amber, die al afgestudeerd is en bij het Ministerie werkt.
    Toverstok; Hulshout, zeventien centimeter en de kern van drakenhartenbloed.
    Huisdier; een zwart muisje genaamd Evil.
    Extra informatie; -
    Welke rol; -


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    Volledige naam; Charlotte Gryfter
    Leeftijd; 12
    Leerjaar; 1
    Afdeling; zelfde als haar nicht
    Karakter/eigenschappen; Lief, grappig, heel erg verlegen, koppig en naíf.
    Familie; Haar ouders zijn gescheiden
    toverstok: iepen hout. kern van een eenhoorns haar 25 cm
    Huisdier; een uiltje pip
    Extra informatie; foto
    Welke rol; Nichtje

    xoxo