• Ja, dat zeg ik soms, want nooit zul je mij horen zeggen "That's so gay!".
    En deze kerel neemt me de woorden uit de mond als ik wil uitleggen waarom: http://www.youtube.com/watch?v=TdgpgRgwM8c&NR=1

    Van diegenen die "That's so gay!" zeggen, wil ik nu echt wel eens weten of ze daar ooit bij stil gestaan hebben. (ivm het filmpje dus)
    Want ik vind dat mensen die dat zeggen zonder erbij stil te staan best homofobisch en homohatend overkomen.

    Your opinions please. _O_


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Zoals die gast praat, tja. That's so gay?


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    CHRIS CROCKER <3 hij is awesome.

    En, ik heb een homo vriend, die zegt het zelf :'D 'Dat is zò homo.'
    Dan loopt er een jongen langs. Hij: 'Hahaha, die is zò homo.' En daarom hou ik van m' (: Beetje zelfspot moet toch kunnen.

    Ik zeg ook wel eens 'gay' over dingen.
    Het gaat mij er niet om dat het echt homo-achtig(ofzo) is. Voor mij is het een beetje beledigend woord dat verder niks met homoseksualiteit te maken heeft. Dit is met heel veel beledigende dingen, en scheldwoorden die ik gebruik.
    Ik denk dat dit bij heel veel andere mensen ook zo is, en dat sommige het te persoonlijk opnemen, wat niet zo bedoeld is.
    Als iemand echt homohaten/homofoob is, dan zal het waarschijnlijk heel anders overkomen.
    Ik kan het filmpje nu niet kijken... XS

    [ bericht aangepast op 26 feb 2011 - 21:47 ]


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Sadism schreef:
    CHRIS CROCKER <3 hij is awesome.

    En, ik heb een homo vriend, die zegt het zelf :'D 'Dat is zò homo.'
    Dan loopt er een jongen langs. Hij: 'Hahaha, die is zò homo.' En daarom hou ik van m' (: Beetje zelfspot moet toch kunnen.


    Ja, oké. In het geval van je vriend heb je gelijk. Maar wat ik bedoel is dat - net zoals Chris zegt - het op een negatieve manier wordt gebruikt zodat holebi's als iets negatief worden bekeken.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik vind het zelf een beetje zeikerig gedrag om daar een punt van te maken. Zoals eerder is gezegd: zelfspot moet kunnen. Maar uit respect snap ik wel dat mensen het niet doen en dat is ook een goede zaak.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik snap wel dattie beledigd is, maar ik denk niet dat mensen het echt negatief bedoelen, het is meer een soort van gewoonte geworden zegmaar, dat mensen het zeggen zonder er echt bij na te denken. Niet met opzet om te beledigen, denk ik dan.


    ONLY SEVEN LEFT <3

    De oorspronkelijke betekenis van gay is heel anders. Dus ik vind het een beetje mierenneukerij (nerd)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Dat vind ik echt nergens op slaan, dan kan je ook zeggen dat 'That's so straight' een belediging is dus ik vind het allemaal bullshit.

    Courtesan schreef:
    De oorspronkelijke betekenis van gay is heel anders. Dus ik vind het een beetje mierenneukerij (nerd)

    Totaly Agree.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Rickjuh schreef:
    Zoals die gast praat, tja. That's so gay?


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik zeg nooit dat iets homo is. Dat íémand homo is wel, maar dat heeft iedereen wel eens ? Ik heb iig helemaal niets tegen holebi's ;D


    None but ourselves can free our minds.